חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרכז המוסיקה העירוני קיבל הכרה ממשרד החינוך

 

השבוע התבשרו בעמותת סחלבים כי בהתאם להחלטת וועדת ההכרה בקונסרבטוריונים, קיבל מרכז המוסיקה העירוני הכרה ממשרד החינוך כקונסרבטוריון שלב ב’ בהתאם לכמות התלמידים, כמות התושבים בעיר ופעילות המרכז.

 

השבוע התבשרו בעמותת סחלבים כי בהתאם להחלטת וועדת ההכרה בקונסרבטוריונים, קיבל מרכז המוסיקה העירוני הכרה ממשרד החינוך כקונסרבטוריון שלב ב’ (בהתאם לכמות התלמידים, כמות התושבים בעיר ופעילות המרכז). אישור זה התקבל לאחר שנציגים מהפיקוח על תחום המוסיקה במשרד החינוך ערכו ביקורת והתרשמו כי המרכז עומד בכל הדרישות שמציב המשרד ובהם כמות תלמידים, רמת לימודים גבוהה המועברת ע"י מורים בעלי תעודות הוראה מבתי ספר גבוהים למוסיקה וכי הוא עומד בשיטת הלימוד שמתווה המשרד, הכוללת שיעורי תיאוריה, השתתפות בתזמורות והרכבים וכן הגשה לבחינות בגרות במוסיקה.

מרכז המוסיקה העירוני הוקם בשנת 2002 ולומדים בו מידי שנה יותר מ-400 תלמידים בגילאים שונים החל מילדים בגיל שלוש ועד למבוגרים המנגנים במגוון כלי נגינה. החל מכלי נשיפה דרך כלי פריטה, כלי קשת, כלי הקשה ועד לכלי מקלדת. במרכז מלמדים כ-30 מורים ומורות, בעלי השכלה גבוהה במוסיקה אשר מכינים, מלווים ומגישים את התלמידים לבחינת בגרות ברמה של עד 5 יחידות לימוד. לאורך השנה משתתפים תלמידי המרכז בקונצרטים, הופעות ותחרויות נגינה שונות ברחבי הארץ.

על פי הערכות משרד החינוך, בישראל פועלים 184 קונסרבטוריונים. מתוכם מכיר משרד החינוך רק ב-68 ובהם, החל מימים אלה, גם מרכז המוסיקה של מודיעין מכבים רעות. ההכרה של משרד החינוך במרכז למעשה נותנת חותם רשמי על איכות רמת הלימודים הגבוהה של מרכז המוסיקה ואף תורמת בתקצוב המרכז למימון הוצאות שותפות, פיתוח הרכבים ותזמורות וכן קידום תלמידים מצטיינים ותלמידים בעלי קשיים כלכליים, ע"י מתן מלגות.

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "השבוע התבשרנו כי מרכז המוסיקה הוכר על ידי משרד החינוך כמוסד מוסיקלי ברמה של קונסרבטוריון המקיים רמת לימודים ומקצועיות גבוהה. ההכרה מגיעה בעקבות השקעה של שנים הן של הצוות הניהולי והן של המורים למוסיקה בעמותת סחלבים והיא מהווה עדות לרמה המקצועית הגבוהה שהושגה לרווחת תושבי העיר והילדים המתחנכים במרכז. זהו הישג יוצא מהכלל עבור מרכז המוסיקה שלנו כאן במודיעין מכבים רעות."

מנהלת מרכז המוסיקה, רונית כהן: "ההכרה של משרד החינוך במרכז המוסיקה העירוני הגיע לאחר שנים של עבודה מאומצת וקשר הדוק עם המשרד. המרכז שהחל את דרכו לפני 15 שנים עם תנאים בסיסיים, צמח להיות מרכז מוביל בעיר עם כיתות מאובזרות וצוות מקצועי, המלמד מאות תלמידים מידי שנה. כיף לקבל את ההכרה הן מהתושבים הרבים אשר שולחים את ילדיהם ללמוד במרכז והן ממשרד החינוך אשר מעריך את העבודה שאנחנו עושים ותומך בה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות