חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מדלית ארד למודיעין מכבים רעות באליפות ישראל בסייף

 

בסוף השבוע האחרון נערכה בגני תקווה אליפות ישראל לבוגרים בסייף בהשתתפות עשרות סייפים מכל רחבי הארץ. את מודיען מכבים רעות יצגו בקטגוריית הקבוצות, ארבעה סייפים ממועדון הסייף העירוני ”סייפי מודיעין” שחזרו הביתה עם מדליות ארד.

 

 בסוף השבוע האחרון נערכה בגני תקווה אליפות ישראל לבוגרים בסייף בהשתתפות עשרות סייפים מכל רחבי הארץ. את מודיען מכבים רעות יצגו בקטגוריית הקבוצות, ארבעה סייפים ממועדון הסייף העירוני "סייפי מודיעין" שחזרו הביתה עם מדליות ארד.

 תומר לחיאני, עדי גוטמן, דוד סלוצקין ורוני גלמן ממועדון הסייף העירוני "סייפי מודיעין", היו ארבעת הסייפים שהרכיבו את הקבוצה שייצגה את מודיען מכבים רעות בתחרות הקבוצות. בתחרות השתתפו 15 קבוצות מכל אגודות הסייף בארץ, אשר התחרו בהרכב של שלושה סייפים ומחליף. הם התחרו בסבבים כך שכל מתמודד קיים קרב מול שלושה מתמודדים מהקבוצה היריבה ובסך הכל השתתפו ב-9 קרבות מול כל קבוצה, כשהמטרה הייתה להגיע ל-45 נקודות לפני הקבוצה המתחרה. בתום סבב קרבות שהחל מהבוקר נפגשו הסייפים המקומיים מול קבוצת הסייפים ממעלות. שם, בקרב צמוד מאוד הצליחו לבסוף, לחיאני, גוטמן, סלוצקין וגלמן בני ה-18, שהיו מבין הסייפים הצעירים בתחרות, להשיג ניצחון 45:43 ולזכות במקום השלישי שזיכה אותם לעלות על הפודיום ולקבל מדליית ארד.

 סייפת המועדון, יאנה בוטביניק שהשתתפה גם היא באליפות בקטגוריית יחידים בוגרות

לקחה אומנם את המקום החמישי, אך חזרה הביתה עם תעודת הערכה מאיגוד הסיוף בזכות העונה המוצלחת והישגיה המרשימים בתחרויות השונות אליהם הגיעה בארץ ובחו"ל.

 המאמנים דימה פודולסקי ו-ויקטור גלז: "סייפי המועדון הפגינו נחישות גבוהה לצד מיומנות ודיוק והצליחו להגיע להישגים יפים, זאת על אף גילם הצעיר. הישג זה בתחרות כה חשובה, הוא תוצאה של עבודה קשה באימונים, יכולות אישיות והרוח הגבית שאנו מקבלים מאגף הספורט בעמותת סחלבים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות