חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרכז המיון המקוון של הדואר - לקראת פתיחה

 

הצצה ראשונה למרכז המיון המקוון של דואר ישראל אשר יפתח בקרוב: למתקן החדש יכולות לוגיסטיות מתקדמות שיאפשרו קליטה ושינוע  של כ-100 מיליון חבילות בשנה 

 

כשנה מיום ההכרזה על הקמתו, יפתח בקרובמרכז המיון המקוון של דואר ישראל במודיעין בהשקעה של כ-25 מיליון שקל. מדובר בפרויקט הדגל של דואר ישראל לשנים הקרובות, בבנייתו הוטמעו יכולות חדשניות של מיון, קטלוג ופענוח חבילות,שיקצרו משמעותיתאת משך מסירת החבילות המוזמנות מחו"ל, משלב נחיתתן בישראל ועד הגעתן ללקוחות. מרכז המיון המקוון שוכן בפארק התעשיות במודיעין, ומשתרע על כ-20 דונם. מרכז מיון זה הוא אחד המרכזים המתקדמים בתחומו בעולם והוא ערוך לטפל בעשרות אלפי פריטים בשעה ומעל 100 מיליון פריטים בשנה, ויחליף את שיטת המיון הנוכחית המתבצעת ברובה כיום באופן ידני. במרכז המיון המקוון יעבדו כ-250 עובדים.בשלב ראשון יפעל מרכז המיון במודיעין במקביל לבית המיון בתל אביב, עד שתחל הפעלתו המלאה.

היום (א’) הגיע שר התקשורת הנכנס, ח"כ צחי הנגבי, לביקור ראשון בדואר ישראל ופתח את ביקורו בסיור בבית המיון החדש במודיעין, על מנת לצפות מקרוב בהכנות לקראת פתיחתו.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: "פתיחת מרכז המיוןהמקוון תבטא את יישום האסטרטגיה העסקית החדשה של החברה ומתן הדגש על תחום הסחר המקוון מחו"ל, כמנוע צמיחה עסקי וכמנוף תדמיתי לדואר ישראל.מטרתנו המרכזית בפתיחת מרכז המיון המקווןהיא קיצור זמני מסירת החבילות ללקוחות, לצד שיפור תנאי מאות העובדים שיעבדו במקום. צעד זה ממשיך את מגמת השיפור בשירות הלקוחות שאנו מובילים בשנתיים האחרונות ואנו נמשיך לפעול ולספק שירות מיטבי לכלל הציבור".

בשנת 2016 חילקה דואר ישראל כ-52 מיליון חבילות שנחתו מחו"ל וכחלק מההערכות לגידול בהזמנת חבילות מחו"ל נערכה החברה בשנה האחרונה להקמת מרכזהמיון המקוון שימיין למעלה מ-100 מיליון חבילות בשנה ויוכל לייעל משמעותית את תהליכי העבודה בדואר ישראל. כתוצאה מכך יגיעו החבילות לבתי הלקוחות מהר יותר.

 

על התהליך בבית המיון

עד כה הפריט היה נוחת בנתב"ג, שם עבר למיון ראשוני ביחידת המיוןשל דואר ישראל בנתב"ג, משם עבר למיון באחד מבתי המיון של דואר ישראל בתל אביב, בירושלים או בחיפה, לאחר מכן הפריט היה נשלח לבית הדואר בעיר של הנמען, ושם היה ממוין לפי יחידת המסירה ללקוח. (סניף, סוכנות, מרכז מסירה, דואר נע וכו),כך עמד משך מסירת הפריט מרגע נחיתתו בארץ על 7-5 ימים בממוצע.

בתהליך החדש הפריט ינחת בישראל ויגיע ישירות במכולה למרכז המיון החדש. שם הוא יעבור תחת קורת גג אחת ותך קיצור משמעותי של הזמן, תהליך שיקוף ביטחוני, צילום מדבקת הפריט ופיענוח נתוני הנמען ותכולת הפריט. לאחר מכן יאותרו פרטי הנמען על פי נתונים מוקדמים המגיעים בצורה ממוכנת מאתרי הסחר הגדולים בעולם ותופק מדבקת מיון ליחידה הסופית אליה יגיע הלקוח. אז ישלח הפריט ליחידה הסופית והלקוח יקבל מסרון או הודעה כתובה על הגעת הפריט.

פתיחת בית המיון לחבילות מצטרפת למהלכים נוספים לשיפור השירות אותם מבצעת חברת דואר ישראל בשנתיים האחרונות במטרה לייעל את הליך מסירת החבילות, כדוגמתשירות זימון תורים מראש באפליקציה ובאתר, פתיחת למעלה מ-350 מרכזי מסירה ייעודיים ברחבי הארץ, יחד עם גופים מובילים כמו שופרסל, עזריאלי, המשביר, ניו פארם ועוד,בנוסף ל- 700 יחידות הדואר בארץ, שליחת מסרונים ללקוחות כשחבילתם מגיעה לסניף, חתימת הסכמים עם שותפים אסטרטגיים כמו Next ו-Ebay ושיתוף פעולה עם שירות השליחים של חברת Gett. בנוסף הוארכו שעות פעילות של מאות סניפים ברחבי הארץ עד השעה שמונה בערב, שלוש פעמים בשבוע ועוד.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות