חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גיוס אשראי בנקאי – כיצד משיגים אשראי לעסק חדש או קיים?

 

כל עסק באשר הוא, בין אם הוא עסק חדש או שהוא קיים כבר שנים, צריך אשראי כדי לנהל את הפעולות השוטפות מדי יום ביומו. עסק ללא הזכות הזו נועד לכישלון מבעוד מועד.

 

כל עסק באשר הוא, בין אם הוא עסק חדש או שהוא קיים כבר שנים, צריך אשראי כדי לנהל את הפעולות השוטפות מדי יום ביומו. עסק ללא הזכות הזו נועד לכישלון מבעוד מועד. אז אם אתם מחפשים גיוס אשראי בנקאי לעסק, תוכלו לקרוא במאמר הבא איך כדאי להשיג אשראי לעסק שלכם בדרך הטובה והנכונה ביותר.

גיוס אשראי בנקאי לעסקים

אשראי בנקאי עבור עסק הוא הגורם האחראי להזרמת מזומנים בצורה שוטפת אשר יעזרו לכם לתפעל את העסק. בין כל ההזמנות, הפיתוחים, העלויות והמשכורות, האשראי הוא כמו האוויר שהעסק שלכם נושם.

ישנם מספר סוגים שונים של אפשרויות מימון בנקאי לעסק, כאשר הבולטת ביניהם היא כמובן מימון בעזרת מסגרת אשראי אשר תאפשר לכם להוציא כספים ולבצע תשלומים עבור שירותים באמצעות כסף שלא ברשותכם, אותו תצטרכו לפרוע במועד קבוע כל חודש בצורה דומה לאשראי אישי. הריבית אשר נגבית עבור האשראי הזה נכנסת לתוקף כאשר אתם נמצאים במצב של משיכת יתר ויתרה שלילית. כמות המשיכה האפשרית נקבעת לפי מסגרת אשראי אשר נקבעת בתחילת התהליך לפי הבטחונות והערבויות אותם תציגו.

עוד דרך להשיג מימון בנקאי לעסק היא דרך ניכיון שיקים, בצורה של הענקת סכומי מזומנים באמצעות שיקים דחויים או העברה של כסף מזומן אל מול חשבוניות אשר הונפקו על ידי הלקוח עצמו. שיטה זו מבוצעת בעיקר על ידי בנקים מסחריים.

דרך נוספת היא לקבל הלוואה לפי קריאה מהבנק, אשר תאפשר לכם לקבל הלוואה לטווח קצר למטרות ייעודיות. שיעורי הריבית בהלוואות מסוג זה הם בדרך כלל מזעריים ביחס להלוואה רגילה, משום שהבנק יכול לדרוש את הסכום בכל עת. ההלוואות האלו מתאימות לבעלי עסקים מצליחים עם עבר כלכלי ללא רבב ויציבות של מספר שנים לפחות.    

איך מגייסים את האשראי לעסק?

כאשר ישנו צורך בגיוס אשראי בנקאי לעסק, שימו לב שמדובר בתהליך מסורבל למדי ודורש מכם מספר דברים חשובים. ראשית – עליכם יהיה להכין תכנית עסקית כלכלית מלאה עבור העסק שלכם. התכנון צריך להיות מקיף וכולל, לרבות תכנית שיווקית וכלכלית. למטרה זו כדאי להצטייד במומחה.

עליכם יהיה לרשום איך אתם מתכננים להשתמש בכסף, מהן ההוצאות הצפויות והשימוש הנדרש. אל תשכחו להוסיף בין עשרה ל-20 אחוזים עבור הוצאות בלתי מתוכננות. שימו לב שעליכם יהיה גם להשתתף בעזרת הון עצמי בהלוואה, אז היערכו לכך מראש בעת שאתם מכינים את הבקשה.

הבנק הולך לבדוק את העבר העסקי והאישי שלכם, אז אם אתם יודעים שיש לכם היסטוריה בעייתית מבחינת ההתנהלות הכלכלית שלכם עד היום, מומלץ להתייעץ מראש עם מומחה בתחום ולראות אם יש לכם סיכוי. בנוסף, הבנק גם בודק את מצבכם הכלכלי – ככל שהמצב טוב יותר, כך תוכלו לקבל את האשראי בקלות יותר.

לסיכום, גיוס אשראי בנקאי לעסקים יכול להיות עבודה לא קלה, אך חשובה שאין כמותה. שימו לב להיערך מראש ולהכיר את הדרישות מכם לפני הפנייה לבנק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות