חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

השבוע בספורט - סופ”ש לא נעים לעירוני

 

סיכום הספורט השבועי של גיא גפן, כתב עיתונט, במודיעין וחבל מודיעין: על ההפסדים של עירוני מודיעין בכדורגל וההפסד של חבל מודיעין בכדורסל

 

כדורגל - בוגרים מודיעין
 סופ"ש לא האיר פנים לעירוני מודיעין. הקבוצה העירונית ממשיכה להשתרך בתחתית הטבלה ומאבדת גובה מדי שבוע. הפעם נחלו חניכיו של דני ארדיטי הפסד ביתי במגרש החדש במודיעין 1:3 למכבי קרית מלאכי החזקה מצמרת הטבלה. את השער המצמק, שספק אם המתיק במשהו את הגלולה לעירוני מודיעין, כבש בן בכור בדקה ה-57. לאחר 9 מחזורים מדורגים הצהובים-כחולים במקום ה-13 מעט מעל הקו האדום.
עירוני מודיעין תצא ביום ו’ הקרוב למשחק חוץ מול עירוני שדרות. כשהמפגש מול הדרומיים צפוי להיות שקול יותר. שתי הקבוצות מדורגות סמוך זו לזו בטבלה. במודיעין מבינים כי החרב על הצוואר, והגיע הזמן לאגור נקודות לימים קשים. למזלה של מודיעין ישנן קבוצות חלשות ממנה בשלב זה של העונה. 
מכבי שגב שלום שאינה פעילה, ועירוני בית שמש נמושת הליגה מהמקום האחרון עם תשעה הפסדים מתשעה משחקים.
מאמן עירוני מודיעין, דני רודיטי, אחרי ההפסד האחרון:
״להפסיד זה אף פעם לא נעים. זה היה די נגד הציפיות שלנו, למרות שקרית מלאכי קבוצה עם עומק, מסודרת וחזקה. המשחק נגמר לנו מהר מדי, כבר אחרי חצי שעה 3:0 להם. 
מה קרה לכם בשבועות האחרונים?
״הקבוצה הדרדרה באיזשהו אופן. נפצעו לנו בתקופה האחרונה 5 שחקנים! לא יודע אם יש לזה תקדים אפילו בכדורגל העולמי, ומדובר בשחקנים משמעותיים. אבי אבינו, דניאל יפת, ערן חדד, אמיר ציון, ודימה קנבסקי הקפטן והברומטר.
חושבים על חיזוק?
״יש מחשבה לחזק, לא יודע אם זה אפשרי. תלוי בהנהלה. כשיצאנו לדרך רצינו להגיע הכי רחוק שאפשר הקבוצה נבנתה מאוזן בשילוב שחקני בית ושחקנים עם ניסיון.  נכון שנעצרנו, משהו נפגע בקבוצה.  כשנשכיל להתגבר על הפציעות אני מאמין שנצא לדרך חדשה״. 
יום שישי מול שדרות
״נוסעים למשחק קשה במגרש קשה. משחק מוקש מול קבוצה לא יציבה, שהספיקה לסיים בתיקו מול נורדיה החזקה.  הייתה לנו ריצה יפה עד לא מזמן של 2 נצחנות ו-2 תוצאות תיקו.
מה תהיה הצלחה עבורכם השנה?
״קודם כל שכולם יהיו בריאים, לחזור למסלול נצחונות, ופשוט לקחת את זה משחק אחרי משחק״. 
 
 
 
כדורסל נוער: עוצמה מודיעין 
קבוצת הנוער של עוצמה מודיעין חווה עונה נאה בהחלט עד עתה. השחקנים הצעירים גברו במחזור החולף על מכבי אשדוד 72-59 וניצבים לאחר המחזור ה-6 במקום טוב באמצע הטבלה. הקבוצה מדורגת שביעית מתוך 12 קבוצות סך הכל. 
הערב תצא הקבוצה, שמשחקת בליגה הלאומית לנוער, למשחק מול אליצור נוה דוד רמלה, שטרם ניצחה העונה. 
 
 
כדורסל - חבל מודיעין
קבוצת הפועל חבל מודיעין נחלה הפסד נוסף, חמישי במספר, בשבוע החולף והיא עומדת על מאזן עגום של נצחון מול חמישה הפסדים.  חבל מודיעין הובסה במשחק במשחק חוץ ע״י מכבי מעלה אדומים 70-46. 
זהו ההפסד השני ברציפות של חבל מודיעין. 
ביום א׳ תארח הקבוצה את הפועל באר טוביה, שמדורגת מקום אחד מעל, עשירית בטבלה, עם אותו מספר נקודות, 7 סך הכל.  מדובר בהזדמנות טובה לחבל מודיעים לחזור למסלול נצחונות, ולהיחלץ מהקו האדום. 
נצחון ביתי על יריבה לתחתית יעניק חמצן לקבוצה, ואף עשוי להשפיע פסיכולוגית על המשך העונה במאבקי הישרדות צפויים. 
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות