חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  2 – 8 בדצמבר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב.. הורוסקופ שבועי:  2 – 8 בדצמבר 2016 

 

             

טלה

השבוע מחייב תפיסה בוגרת ורצינית במערכות היחסים שלכם בעבודה. לשם כך יש להציב מספר מטרות שלצורך השגתן כדאי להשקיע זמן ומאמץ. בעבודות שאתם מגישים בולטות יכולות הביטוי וההתמסרות הטוטאלית שלכם, והיכולת המקצועית שלכם עשויה לבוא לידי ביטוי.  שימרו על דיסקרטיות, קחו פסק זמן והניחו בצד כל דבר הגורם למתח וממניפולציות שעלולים לפעול כבומרנג.

 

שור

שישי מומלץ למפגשים חברתיים, להיכרויות ולקניות. ענייני עבודה וקריירה עשויים לאפיין את ראשון-שני. מיקום כוכב מארס בבית הקריירה שלכם עד 19 בדצמבר עשוי להעיד כי ענייני קריירה ומעמד יעסיקו אתכם עכשיו. קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. עם זאת, מתנו את התגובות שלכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

תאומים

ענייני זוגיות או כספים נוטים לזגזוג, לא מומלץ עכשיו למהר למשהו שאינכם בטוחים ביציבותו. אומנם כספים נכנסים, אבל יש גם הוצאות דוחקות וחשוב לחזור מהר לאיזון ולשליטה במצב. שלישי-רביעי: הימנעו מאשליה שיוצרת אידיאליזציה מוטעית ובחירה למציאות לא ריאלית. לכן יש להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

 

סרטן

זוהי תקופה מעייפת עקב מתח ומאמצים מופרזים. בזוגיות מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך לשייך ולהשתייך. בהשפעת הצמידות בין ונוס לפלוטו, ההתקשרות עוצמתית. הכל בעל משמעות ומחייב עד כדי ערעור הביטחון. לביצועיסטים שבכם יש אנרגיה של קידום, שינויים, רצון, תהפוכות ויוזמות. מצד שני, תיתכן דריכות עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה שיפוטית.

 

אריה

יש מגמה מחושבת ואינטרסנטית יותר, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד. עם זאת, כדאי להיות מודעים שהשפעת הכוכבים השבוע עלולה לנטרל מגעים זוגיים ורגשיים. הלחצים המופעלים עליכם מגיעים עד סף רתיחה ומלווים בימים של אי שקט שמקשה על הריכוז, מה שמגביר את עצבנותכם ומעצים כעסים מודחקים.

 

בתולה

כוכב נפטון מול מזלכם: כדאי להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות. בענייני זוגיות: כדאי להיות פתוחים לאנרגיה עוצמתית שעשויה להדגיש ענייני זוגיות. תרגישו רצון להתמסר טוטאלית, אלא שהקשר יצטרך לעבור עוד כמה מבחנים לפני שיתייצב.

 

מאזניים

תקופת מזל קשת (עד 21 בדצמבר) עשויה להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות, מצב שעשוי להעיד על רצון להתחיל ביוזמות חדשות ולממש רעיונות. שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. המטרה היא להשתחרר ממצב כובל, ולפנות את השטח למציאות הוגנת שתיתן  נשימה. טיפ השבוע: מישהו עשוי להטעות אתכם, היזהרו במיוחד משמועות שמקורן לא ברור.

 

עקרב

נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות נקודת מבחן ליחסים. מה שיגרום לכם להבין אילו מהקשרים אמיתיים ומשמעותיים, ואילו נבנים על בסיס אינטרסנטי בלבד. ענייני כספים והשקעות מאפיינים את התקופה. האנרגיה מבטאת עוצמה מורכבת, המזמינה תהפוכות עקב עימות פרונטלי כתוצאה ממניפולציה נחושה להשיג הכל על ידי הפעלת לחצים, לעיתים לא אתיים וברוטאליים. 

 

קשת

השבוע חשוב להיות מפוכחים ומציאותיים. שימו לב בענייני כספים והשקעות: תחושת הביטחון הכלכלי מסולפת במידה מסוימת. אל תיתפסו לשאננות. כדאי שלא תיתנו אמון במי שאינכם מכירים היטב שעלול להטעות אתכם ולגרום לכם הפסד. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 

גדי

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים אלו, כתוצאה מכך מתגנבת אליכם תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. כאילו אתם פועלים בהשפעת כוחות אחרים שאין די שליטה עליהם. בענייני כספים יש להפעיל ראייה המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. שימו לב לימים ראשון-שני. הגישה הטובה ביותר עכשיו היא להימנע מחיטוט יתר והתעסקות בבעיות הקיומיות באמצעות גישה מאופקת ואחראית.

 

דלי

מיקום השמש במזל קשת עשוי להיטיב עימכם ולהבליט ענייני תקשורת וחברה. רגשות: קשר חשאי עשוי לעורר בכם רגשות עזים שילוו בקונפליקט. בהמשך החודש תוכלו ליצור קשר שהבסיס שלו יציב ונכון. שימו לב: האווירה סביבכם אינה ידידותית ואוהדת כפי שהייתם רוצים. דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו. סגלו ערנות בענייני כספים.

 

דגים

קריירה: השבוע יש להיזהר מגישה חסרת סבלנות שעלולה לקלקל לכם. שינויים משמעותיים עומדים להתרחש בחייכם, והחודשים הבאים יקבעו את טיבם ואת עוצמתם. ייתכן שהתנאים כרגע אינם נוחים, אבל מצבכם עומד להשתפר. הזוגיות הופכת תכליתית ומרמז על עוצמה מיוחדת, אבל בשלב זה רצוי להימנע מאידיאליזציה. ההתלהבות העכשווית עלולה לקפוא בהמשך.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות