חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המדריך לעבודות גבס

 

ענף השיפוצים במדינת ישראל מהווה את אחד הענפים המבוקשים ביותר. על פי הערכות שונות המחזור הכספי בעולם השיפוצים מגיע למיליארדי שקלים בשנה, כשאחוז גבוה במיוחד מוקדש לעבודות גבס

 

ענף השיפוצים במדינת ישראל מהווה את אחד הענפים המבוקשים ביותר. על פי הערכות שונות המחזור הכספי בעולם השיפוצים מגיע למיליארדי שקלים בשנה, כשאחוז גבוה במיוחד מוקדש לעבודות גבס. עם יתרונות רבים כל כך, אין פלא שעבודות הגבס הפכו ללהיט של ענף השיפוצים והבניה הקלה. יחד עם זאת, יש מספר דברים שכל מי שמעוניין לבצע עבודת גבס חייב להכיר טרם שכירת קבלן גבס.

מה הופך את עבודות הגבס לפופולאריות כל כך?

עבודות הגבס השונות נכנסו לחיינו לפני כשלושה עשורים והיוו פתרון מוצלח לחלוקה וחיפוי של קירות ותקרות. מאז ועד היום, הענף הלך והשתכלל עד שכיום כמעט שלא ניתן למצוא בית או עסק במדינת ישראל שאין בהם עבודת גבס מסוג כלשהו – החל מקירות ותקרות גבס ועד לעיצובים דקורטיביים מרשימים. לדעתנו, כשזה מגיע לעבודות גבס, הציבור בישראל יודע להעריך דברים טובים ולאמץ אותם לחיקו. ישנן מספר נקודות שהופכות את הגבס לחומר בנייה פופולארי כל כך:

מחיר זול

מחיר חומרי הגלם הוא מהזולים אם לא הזול ביותר ביחד לכל אפשרות מקבילה אחרת. עובדה זו תורמת באופן ישיר על מחיר המוצר הסופי שלרוב יהיה זול בעשרות אחוזים לעומת שיטות בנייה שונות.

מהירות גבוהה

מהירות הבנייה וההרכבה של קירות ותקרות גבס היא כל כך גדולה עד שניתן לקצר את משך העבודה ב-80%! זמן יקר שיחסוך כסף ואי נעימות שקשורה בשיפוץ המבנה.

עיצובים בגבס

יש נקודות שלעבודות גבס יש יתרון וישנן נקודות שלעבודות גבס פשוט אין תחרות ראויה. אחת הנקודות הללו מתייחסת לעיצובים השונים שניתן לעצב באמצעות גבס. תקרות צפות, מזנונים על פי מידה והתאמה מושלמת, הנמכת תקרה, מדפים ונישות הם רק חלק מהתוצרים שתוכלו לקבל בתוך זמן קצר ולרוב במחיר הגיוני למדי.

איכות

זו הנקודה שמטרידה צרכנים רבים ולמען האמת לא בצדק מאחר ומקורה בעבודות לא איכותיות שנעשו בעבר. אנו מתבססים על מחקרים ובדיקות שהוכיחו שקירות גבס לדוגמה, בהנחה שנבנו מחומרים איכותיים תוך הקפדה על נהלי עבודה, יכולים לבודד רעשים טוב יותר אפילו מקיר לבנים!

טיפים לביצוע עבודת גבס

ראשית, אנו מאמינים שעל מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר, ישנם כמה דברים בסיסיים שכל מי שמתעתד לבצע עבודת גבס מכל סוג שהוא חייב להכיר.

סוגי לוחות הגבס והבחירה שלכם

ישנם סוגים רבים של לוחות גבס שמשמשים לבניה כאשר לכל סוג יתרונות כשההבדל בא לידי ביטוי בצבעי הלוחות השונים. באופן כללי ניתן לומר שישנם שלושה סוגים עיקריים שנפוצים בסביבה הביתית וברוב הסביבות העסקיות.1. הגבס הלבן– אלה הלוחות הפשוטים והנפוצים ביותר. אין להם תכונות ויתרונות מיוחדים פרט למחירן הנמוך ונוחות העבודה – בעיקר בעיצובי גבס שונים. 2. הגבס הירוק– הגבס הירוק כבד יותר מהגבס הלבן ומשמש בסיסות בעלות לחות גבוהה – כדוגמת חדרי אמבטיה. הגבס הירוק אינו חסין מפני מגע ישיר של מים אך מתמודד בהצלחה עם לחות גבוהה. 3. הגבס האדום– דומה לגבס הלבן אך מחזיק ביתרון נסתר ומשמעותי – היכולת המוגברת להתמודדות עם אש ולכן הוא אחד הלוחות המומלצים והבטוחים יותר. חשוב בנקודה זו להדגיש את היכולת שלכם להפוך את סביבת המגורים שלכם לבטוחה יותר וכל זה על ידי העדפת לוחות הגבס האדומים על פני הלבנים והמוכרים. לוחות גבס אדומים למי שאינו יודע, מביאים איתם יתרון משמעותי והוא יכולת העמידות בפני אש. מעבר לכך ההבדלים במחירים מתבטאים באחוזים בודדים עד 10% ולכן העדפה של לוחות איכותיים יכולים לשדרג את בטיחות סביבת המגורים שלכם.

בחירה בקבלן גבס

הבחירה בקבלן גבס עשויה להיות מורכבת משחושבים. זכרו שעבודות גבס מערבות מספר נקודות שהופכות את הבחירה לבעלת משמעות מיוחדת. ראשית, עבודות גבס מאופיינות לעתים קרובות בתקציבים גבוהים ולכן החשיבות של השוואת הצעות מחיר גבוהה מאוד. שנית, לאיכות העבודה משקל רב מאוד ולכן חובה לבחור בקבלן גבס מקצועי ובעל ניסיון מוכח. ולבסוף, מעבר לאיכות ולמחיר, ישנן עבודות גבס שבעלי מקצוע שונים יבצעו באופן שונה – חלקם באופן מרהיב וחלקם ישאירו עקבות שלא תוכלו להתעלם מהן.

לכן מומלץ בחום לקבל לפחות שלושה הצעות מחיר מקבלני גבס עם ניסיון מוכח. בקשו מכל אחד מהם רשימה של לפחות שלושה לקוחות ממליצים ובדקו לפחות שתי עבודות שנעשו על ידי הקבלן המועדף עליכם. התמקדו בגמורים, בתוצאה הסופית וחפשו סדקים וניתוקים בין חלקי הגבס לבינם ובין לוחות הגבס לקיר או לתקרה. אם הבדיקה עברה בהצלחה, שוחחו עם בכלי הדירה על מנת ללמוד יותר על קבלן הגבס – אופן השירות והעמידה ביעדים.

לבסוף, לאחר שבחרתם את קבלן הגבס המועדף, עליכם לערוך חוזה שיפרט את מהות העבודה, משך הזמן שדרוש לביצוע, חומרי הגלם וכמובן המחיר לרבות אופן התשלומים כאשר בכל מקרה, תמיד תשאירו סכום עיקרי לתשלום בסיום העבודה.

אנו בטוחים שאם תעקבו אחר הנקודות שהובאו בכתבה, תוכלו ליהנות מעבודת גבס מקצועית ובמחיר הטוב ביותר. לנו נותר לאחל לכם בהצלחה!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות