חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

זה הזמן לצבוע את הבית

 

צביעת דירה היתה מאז ומעולם אחת הדרכים היעילות לשדרג את מראה הבית במהירות, יעילות ובתקציב אולי השפוי ביותר מבין כל האופציות שעומדות לרשותנו. יחד עם זאת על מנת לצבוע את הבית באופן הנכון,

 

אין דרך טובה יותר לשדרג את מראה הדירה בתקציב שפוי ובתוך כמה ימים לכל היותר, מאשר צביעת הבית. על פי הערכות, ענף הצבעים בישראל מגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה – הן על רכישת צבעים והן בשכירת בעלי מקצוע לביצוע עבודות צבע מסוגים שונים.

כך תחסכו עשרות אחוזים בצביעת הדירה שלכם

ישנן שתי נקודות שלא כולם מכירים אותן אך לבטח יחסכו לכם עשרות אחוזים בעלויות צביעת הדירה ולא משנה אם בחרתם לשכור צבעי או שהחלטתם לפנות מעט זמן ולצבוע את הדירה בעצמכם.

צבעו את הבית בחורף

כמו ענפי שירות שונים, גם ענף הצבעים סובל מעונתיות – או נהנה – תלוי באיזו עונה מסתכלים על הנתונים. השורה הזאת רלבנטית במיוחד בשבילכם מאחר ובעונות שבהן הביקוש יורד, יורדים גם המחירים, וכך אתם יכולים למצוא את עצמכם צובעים את הבית במחירים נמוכים במאות ולעתים אלפי שקלים ביחס למחירם לפני חודש. על מנת להבהיר את הנקודה, הזמן הטוב ביותר לצבוע את הבית הוא דווקא בחורף. בעונת החורף, כוח המיקוח שלכם עולה וביכולתכם להשיג מחירים טובים במיוחד. תוכלו ללמוד יותר על צביעת דירה בחורף בכתבה שהתפרסמה בערוץ 7.

המרדף אחר הצבעים הטובים ביותר

מי מאתנו לא מכיר את התופעה, בכל מספר חודשים יוצא לו צבע מסוג חדש. הקצב כל כך גבוה עד שלעתים אפילו בעלי המקצוע צריכים להתאמץ על מנת להישאר מעודכנים. זו הנקודה להבהיר שמניסיוננו למדנו שהצבעים היקרים ביותר הם לאו דווקא הטובים ביותר. ולכן אנו ממליצים בחום לרכוש צבעים אקריליים איכותיים מסדרות וותיקות של החברות המוכרות. בדרך כלל אין סיבה מוצדקת לרוץ ולרכוש צבע מסדרה חדשה אלא אם מדובר בעבודת צבע אומנותית.

בסיכומו של עניין – ביישום שתי הנקודות, תוכלו לחסוך כסף רב מבלי לפגוע באיכות העבודה.

לצבוע לבד או לשכור צבעי?

התשובה לשאלה שמטרידה רבים שנמצאים בשלב קבלת ההחלטות לפני צביעה של דירה, היא ללא ספק סובייקטיבית ותלויה במספר גורמים. ראשית עליכם לבדוק מה מצב הקירות לפני שאתם ניגשים לעבודה. תיקונים רבים וקירות חלולים עשויים להתברר כמשימה מורכבת הרבה יותר ממה שאתם חושבים. שנית, עליכם לשקול האם יש לכם את הזמן הדרוש לשם ביצוע העבודה. במקרים רבים יתברר לכם שלקיחת חופש מהעבודה עשויה להיות יקרה יותר משכירת צבעי. ולבסוף, מה הדרישות ומהן היכולות הטכניות שלכם. אם מדובר בחדר קטן, כנראה שלא תהיה לכם בעיה מיוחדת אך אם מדובר בדירה גדולה יותר ובמקביל ביכולות טכניות בינוניות, העצה הטובה ביותר תהיה לבחור בצבעי מיומן.

על מה להקפיד בצביעת דירה

לא משנה אם אתם צובעים בעצמכם או שבחרתם בבעל מקצוע, ישנם כמה דגשים שחובה להקפיד עליהם על מנת שהצביעה תתבצע באופן הראוי.

הכנת אזור העבודה

תקדישו את הזמן בפינוי החדרים שמיועדים לצביעה ככל שניתן. את הפריטים שלא ניתן לפנות, רכזו במרכז החדר וכסו בניילון רחב. אם בביתכם רצפת פרקט, יהיה עליכם לכסות אותה בקרטונים (תוכלו להשתמש בסרט דביק עדין כדי להבטיח שבקרטונים לא יזוזו ושאף אחד לא יחליק חלילה). כמו כן יש לכסות פתחי תקשורת וחשמן ולעטוף חלונות במידת הצורך.  פעולות אלה אולי לא מצביעה על התקדמות בצביעה אך היא בהחלט חשובה לביצוע העבודה באופן נוח וכזה של מלכלך את הסביבה.

תיקוני קירות

לאחר שהכנו את החדרים לצביעה, הגיע הזמן לתקן את כל הסדקים והחורים שנוצרו במהלך השנים. תיקון טוב של הקירות הוא הכרחי שאם לא כן, הפגמים יראו בצורה ברורה בקיר הצבוע מה גם שלאחר שהקיר נצבע, התיקון הופך לקשה עוד יותר.

שתי שכבות צבע

צבעתם את הדירה בשכבת צבע אחת והמראה נראה מצוין אך למען האמת אין להסתפק בשכבת צבע אחת. עליכם ליישם שתי שכבות לפחות ואם הקיר אינו צבוע בצבע אקרילי, נהיה חייבים לעשות שימוש בצבע יסוד.

צביעת תקרה

זו ללא ספק אחת המשימות המתישות והמלכלכות אך התוצאה שתתקבל שווה לדעתנו את המאמץ. בצביעת תקרה תקבלו חלל מרווח ורענן שמתאים לצבע הקירות שזה עתה צבעתם.

צביעת דירה בדרך כלל אינה מטלה מסובכת אך יחד עם זאת, כמו דברים רבים בחיים צריך לבצע אותה בדרך הנכונה שאם לא כן, העניינים עשויים לצאת משליטה והתוצאה שתתקבל לא תהיה מספקת (שלא לדבר על האנרגיה שתושקע לשווא). אנו בטוחים שיישום הכללים הסקרנו, יחסוך לכם כסף ויספק לכם את התוצאה המתבקשת – בית צבוע בצורה איכותית ובתקציב שפוי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות