חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה חשוב לבדוק לפני ביצוע עסקת טרייד אין?

 

עסקאות טרייד אין פתוחות מטבען למשא ומתן בין הקונה והמוכר, אבל יש כמה דברים שאתם חייבים לבדוק כמו מראה הרכב, המחירון המעודכן והטיפולים שבוצעו. רגע לפני החתימה על החוזה, הנה כל הפרטים החשובים

 

פירושה של עסקת טרייד אין הוא המרה. במסגרת העסקה הלקוח מוסר לחברה או לאדם פרטי את רכבו, מוסיף סכום כסף מסוים ומקבל בתמורה רכב חדש או משומש. רוב העסקאות מבוצעות מול חברות שמתמחות בכך, אך אין מניעה להתעניין בהחלפה גם מול אדם פרטי ועל רכבי יד שנייה. בנוסף, חלק מהאנשים משתמשים בשיטה הזו כדי להמיר את הרכב שברשותם בדגם זול יותר, ולקבל תמורתו סכום כסף מסוים.

למי זה מתאים ומול מי מבצעים את העסקה?

יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני כל עסקה. ראשית, השיטה מתאימה לאנשים שרוצים לשדרג את הרכב שברשותם ולחסוך זמן וטרחה וגם למי שבבעלותו רכב בעל סחירות נמוכה. גם אנשים שחוששים לבצע עסקאות מכירת וקניית רכבים בכוחות עצמם פונים לחברות מקצועיות ונותנים להן לטפל בעניין.

שנית, ברכישת רכב חדש מומלץ לפנות ישירות ליבואן. לעומת זאת, במכונית משומשת כדאי ליצור קשר עם חברות טרייד אין גדולות ומוכרות. פניה לסוחרי רכב מקומיים תהיה בדרך כלל הכי פחות משתלמת, כי לרוב לא ניתנת אחריות על הרכב. חוץ מזה, מומלץ לבדוק תמיד כמה יעלה לרכוש את הרכב החדש ללא עסקת המרה, כי יש מקרים שבהם רכישה במזומן עדיפה על התנאים של טרייד אין. בכל מקרה, כל עסקה היא פתח למשא ומתן בין הצדדים ואותו יש לבצע על בסיס מספר כללי מפתח.

מראה חיצוני, ספר טיפולים ומחירון מעודכן

בדקו את המראה החיצוני של הרכב שאותו אתם מעוניינים לקנות. המראה החיצוני הוא אינדיקציה מצוינת למצב הרכב ולערך השוק שלו. במידה ואתם בעצמכם מתכוונים להכין רכב לעסקת המרה, קחו אותו לשטיפה והברקת חישוקים. נקו את המנוע ואת תא המטען, שטפו את החלק הפנימי ותשפיעו לטובה על הרושם הראשוני.

כמו כן, בקשו לראות את ספר הטיפולים. תנו עדיפות לרכב שעבר טיפולים בזמן, במוסך מורשה ובצורה מסודרת. ספר טיפולים תקין ומלא גם מעיד על מחויבות של בעל הרכב, או לחילופין על תחזוקה נאותה מצד החברה שמתמחה בעסקאות המרה.

כל עסקה של קניית ומכירת רכב מתבצעת על פי המחירון. המחירון נקבע לפי שורה ארוכה של נתונים והשקלול מתבצע מחדש כל חודש. מבחינתכם, מחירון מעודכן אמור להיות תנאי לביצוע העסקה. נצלו את המחירון גם כדי לראות כמה שווה הרכב שלכם, וגם על מנת לדעת כמה אתם צריכים להוסיף כדי לקבל את הרכב החדש. פערי המחירים יספקו לכם את הבסיס למיקוח והיכרות איתם בשלב מוקדם תחסוך הוצאות מיותרות.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות