חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תדעו שחברת ההובלות שהזמנתם אמינה

 

קבלתם סוף סוף את המפתח לדירה החדשה לה חיכיתם חודשים רבים ואולי אף שנים ארוכות. החלומות הוורודים שלכם עומדים להתגשם לאחר השנים בהם התגלגלתם מדירה שכורה אחת לזולתה שלעיתים דמתה יותר למחסן. הגיע הקץ למסע התלאות. כעת עליכם לארוז את עצמכם ואת חפציכם ולעבור למשכן הקבע.

 

כאן אסור לכם לאבד את הערנות ולהירדם על המשמר. חברת הובלות שאינה מוצלחת עלולה חלילה לחבל בכל החגיגה ולהרוס לכם את מצב הרוח.

לכן עליכם לשים לב לכמה פרטים כאשר אתם מחפשים את חברת ההובלות שתעביר אתכם בפועל לדירתכם החדשה.

כלל ראשון – בוחרים בחברה מוכרת שיש לה מעגל לקוחות גדול

ישנן חברות הובלה פיראטיות המנסות לצוד לקוחות על ידי כך שהן מציעות מחיר זול במיוחד. זה נשמע מאוד מפתה, אלה יודעים גם לדבר יפה ולשדר אמינות אך בפועל זה לא יתנהל תמיד כראוי וכרצוי.

היו כמה מקרי עוקץ שאירעו בארץ על ידי חבורת גנבים שהתחזתה לחברת הובלות. הם הציעו מחיר אטרקטיבי תמורת שרות יעיל ומקצועי. בפועל הם אכן הגיעו בזמן והעבירו הכול למשאית בזהירות הנדרשת עד כי רכשו את אמונם המלא של בעלי הבית שראו כי מדובר בחברה’ מקצועיים וזהירים. לאחר שכל התכולה עברה  לרשותם הם פשוט נמלטו בנסיעה מהירה אל הלוא נודע... מובן שפניות טלפוניות לא הובילו לשום מקום ובעלי הבתים נותרו בחוסר כל. מקרים אחלו ודומים להם אירעו לכמה וכמה משפחות. מהם נלמד כי אין להתפשר על שם הטוב והמוכר של חברת ההובלות.

כלל שני – בוחרים רק בחברה אמינה

חברה אמינה היא אחת שעומדת בזמנים ומילה שלהם היא מילה. הם לא יאכזבו אתכם ולא יתנו לכם לחכות זמן רב מידי. הם יגיעו בזמן ו’יתקתקו’ עבודה. אם אכן יהיה כך תדעו שחברת ההובלות שהזמנתם אמינה.

ישנם חברות שהם לא ממש חברות הובלה אך בשעות הפנאי מתעסקים גם בזה ומעדיפים תמיד לעבוד אצל זה שמרבה במחיר. כך שיתכן כי סיכמתם עמם על מחיר מסוים אך לאחר שהם השיגו עבודה משתלמת יותר הלכו לבצע אותה אף מבלי ליידע אתכם על השינוי. במקרה הטוב הם יתרצו שהמשאית בדיוק התקלקלה או שהפועלים לא הגיעו לעבודה ועוד תירוצים שונים בעוד שהצוות כולו נמצא ברחוב הסמוך אצל לקוח שהיה משתלם יותר...

חשוב לציין שישנן חברות אשר מתעסקות בעיקר במתן שירותי הובלה קטנה בתל אביב והסביבה, ויש חברות שמעדיפות לבצע העברת דירה, בית פרטי, חשוב לבחור חברה מתאימה במידה ובחרת לבצע הובלה קטנה.

כלל שלישי – מבקשים לראות את הביטוח

ישנן חברות הובלה שהן לא ממש עובדות על פי כל החוקים. הם לא טורחים לבטח את התכולה אותה הם משנעים מטעמי חיסכון כספי. בפועל, כאשר לקוח מסודר דורש מהם לראות את הביטוח לפני העבודה הם מראים לו את הביטוח שיש להם על המשאית. יש לקוחות שיקנו את ה’לוקש’ ולא יחששו, אך במקרה של תאונה או פגיעה ברכוש בכל אופן שהוא, לא יהיה מי שיפצה אותם על הנזק.

מכל הסיבות שמנינו לעיל, למדנו כי אין להתפשר על בחירה בחברה מוכרת בשוק שיש לה מעגל לקוחות מרוצה הממליץ עליו בכל פה. רק חברה כזו היא אכן מקצועית ואמינה ועליה ניתן לסמוך בלב שקט כי היא תטפל ברכוש שלנו בזהירות הנכונה ובמקצועיות  הראויה עד כי נגיע אל משכן הקבע, אל המנוחה והנחלה עם כל התכולה – בשלום ובשלמות!

סמרפוס4

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות