חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה כדאי לכם להסתייע בשירות של ייעוץ לעמותה

 

יש אלו שמוצאים דמיו רב בין ניהול של עסק פרטי ובין ניהול של עמותה. נדמה כי קווי הדמיון אכן נוכחים, בעיקר בעת שמגדירים את המטרה של העסק הפרטי ושל העמותות: להצליח

 

יש אלו שמוצאים דמיו רב בין ניהול של עסק פרטי ובין ניהול של עמותה. נדמה כי קווי הדמיון אכן נוכחים, בעיקר בעת שמגדירים את המטרה של העסק הפרטי ושל העמותות: להצליח. הרצון שלכם להצליח ולהוביל את העמותה שלכם לגדולות, מצריכה מכם ידע בנושאים רבים, שלא בטוח כי יש בידכם את הידע הנדרש. בעת שאתם מסתייעים בשירות של ייעוץ לעמותות, אתם יכולים להיות בטוחים כי בקרוב תעלו על הדרך המלך.

 

1.מבססים עמותה חזקה

בעת שאדם פרטי פותח עסק פרטי, הוא עושה שימוש נרחב באנשי מקצוע ויועצים על מנת לבסס בסיס איתן לעסק. חשוב לזכור כי בעת שאתם פותחים עמותה, ההשפעה שלכם הולכת להיות כל כך נרחבת ועל כן האחריות שלכם גדולה. עליכם לבסס בסיס טוב וחזק, ואת זה תוכלו לעשות באמצעות יועץ לעמותה. יועץ שכזה יוכל לכוון אתכם במדויק איך פותחים עמותה, מה נדרש מכם, מה החוק מצפה מכם ובאילו פרמטרים עליכם לעמוד. ללא ביסוס של תנאי עבודה נאותים, יהיה קשה לכם לבסס עמותה חזקה ומשפיעה.

 

2.פועלים על מנת להגדיל את ההכנסות

שירותי ייעוץ לעמותות פועלים בין היתר על מנת לעזור לכם למקסם את הפוטנציאל שלכם ולהגדיל את מנעד ההכנסות שלכם. המטרה שלכם היא להצליח, זוכרים? על מנת להצליח, עליכם לגייס תרומות ומשאבים ולהגדיל את הרווחים שלכם. בעזרת שירות של ייעוץ הניתן לעמותות, יוכלו ללמד אתכם את רזי הגשת הבקשות לתרומות, איך ניתן לחסוך בעלויות ואיך ממקסמים את הרווחים.

 

3.ייעוץ עסקי – הכוונה מלאה

הרצון שלכם להשפיע על החברה מביא אתכם לפתוח עמותה, ובמקרים רבים אף לנהל אותה. החזון שלכם לעתים לא מספיק, והרי שעליכם לרכוש ידע מקצועי בניהול. עם שירות הייעוץ לעמותות, תוכלו לקבל הכוונה מלאה הדומה מאד לייעוץ הניתן לעסקים פרטיים. עם שירות שכזה, מלמדים אתכם איך להסתכל בעיניים עסקיות על אלמנטים שונים, וכך תוכלו להוביל את העמותה שלכם להצלחה, הישגים והשפעה נפלאה על החברה.

 

4.סוללה של אנשי מקצוע לרשותכם

עד שלא תתנסו במקרי בוחן מסוימים, הרי שלא תצברו את הניסיון. עם ניהול העמותה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתלבטים בשאלות הקשורות לחוק ומשפט, הכנסות והוצאות ועוד תחומים נוספים. בעת שתהנו משירות של ייעוץ עבור העמותה, תוכלו להנות גם מסוללה של אנשי מקצוע לרבות עורכי דין ורואי חשבון, שיעניקו לכם מענה הולם וראוי לשאלות המטרידות אתכם. לא מצופה מכם לדעת הכל, אך כן מצופה מכם לפנות לייעוץ בעת שאתם זקוקים לו.

 

5.מורידים מעצמכם קצת אחריות

בתור מנהלי העמותה, יש לכם לא מעט על הראש. בעת שתהנו משירות של ייעוץ עבור העמותה שלכם, אתם מעניקים סמכות וחופש פעולה לאנשים אחרים מלבדכם. באופן שכזה, אתם בטוחים כי עבודה בתחומים מסוימים מתבצעת על הצד הטוב ביותר, תוך שאינכם מטרידים את עצמכם בדברים נוספים שאינכם מבינים בהם בהכרח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות