חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחממים מנועים לקראת מרוץ מודיעין ה-12

 

הגיע הזמן להוציא את נעלי הריצה, לעשות מתיחות ולהתחיל להתכונן, ”מרוץ מודיעין”, אירוע הספורט המסורתי של מודיעין מכבים רעות חוזר. ההרשמה המוקדמת נפתחה השבוע ובאגף הספורט מצפים כמידי שנה לאלפי משתתפים, חובבי ריצה שייקחו חלק במרוץ.

 

 "מרוץ מודיעין" המתקיים זו השנה ה-12 בעיר הפך עם השנים להפנינג הספורטיבי הגדול בעיר שמושך אליו בכל שנה מאות תלמידים מבתי ספר בעיר, אלפי תושבים ועשרות חיילי יחידת דובדבן בהווה ובעבר. המרוץ שיהיה גם השנה בחסות חברת "מי עדן" יערך ביום שישי 25.11.16 ויספק לרצים, ברמות השונות, שלושה מסלולי ריצה תחרותיים של 1.8, 5 ו-10 קילומטרים. במסגרת האירוע תתקיים גם אליפות בתי הספר בריצה עבור נבחרות הייצוג של בתי הספר ברחבי העיר.

לבקשת התושבים ובהמשך להחלטה שהתקבלה בשנה שעברה באגף הספורט, תינתן גם השנה האפשרות להירשם למרוץ כקבוצה. בין היתר יוכלו להשתתף בריצה הקבוצתית עובדים של עסק מקומי, עמותות, חברי קבוצות ספורט וכל מי שרוצה להתאגד ולרוץ יחד. באגף הספורט ציינו השבוע כי קבוצות עם עשרה חברים ויותר יוכלו, בתאום מראש, להוסיף את שם הקבוצה על חולצות הריצה.

בזמן המקצים השונים ייערך בפארק הדגים הפנינג ססגוני שיכלול מתנפחים ודוכני מכירה של מוצרי ספורט וכן הופעות של להקות מחול הפועלות בעמותת סחלבים 

אגף הספורט בראשות חנן דנציגר מזמינים את תושבי העיר והסביבה חובבי הספורט, להירשם לתחרות ולהוכיח את יכולתם בתחרות נושאת פרסים. הרישום לתחרות יתבצע באמצעות אתר עמותת סחלבים, כאשר מחיר ההשתתפות במרוץ עבור תושבי העיר יהיה בעלות של 65 שקלים בעוד שלרצים מחוץ לעיר עלות הרישום היא 80 שקלים ברישום המוקדם.

הרישום לתחרויות כבר החל והוא יסתיים ביום 19.11.2016. כל משתתף, שירשם למרוץ התחרותי יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצה ריצה של "נייק" וצ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק בתחרות. בסיום המרוץ יתקיים טקס הענקת פרסים. נקודת הרישום וטקס הסיום יתקיימו בפארק הדגים. נקודת הזינוק של המרוץ תהיה כמו בשנים הקודמות, מצומת הרחובות עמק דותן ועמק יזרעאל. שלא כמו בשנים הקודמות, השנה הוחלט לשנות מעט את המסלול ולהפוך אותו למעגלי כך שהרצים יצאו לכיוון צידו האי זוגי של עמק דותן ויחזרו דרך צידו הזוגי.

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "המרוץ אותו מארגן אגף הספורט הפך לאחד מאירועי הספורט הגדולים של העיר המושך אליו בכל שנה אלפי משתתפים בגילאים שונים. השנה החלטנו לפתוח את ההרשמה למרוץ מספיק זמן מראש במטרה לאפשר למי שמעוניין, להיכנס לכושר, להירשם ולקחת חלק באירוע המוצלח."

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "מרוץ מודיעין הוא כבר מסורת ואירוע ספורטיבי מוכר ומוצלח. בשנה שעברה השתתפו במרוץ אלפי רצים, מבתי הספר ותושבי העיר, בחגיגה ספורטיבית תחרותית ומהנה. אני ממליץ לתושבי העיר שטרם נרשמו להירשם ולקחת חלק באירוע."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות