חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  2 – 8 בספטמבר 2016

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הורוסקופ:  2 – 8 בספטמבר 2016

 

      טלה

רבים מביניכם חשים בהשפעתם הלא נוחה של מקבץ של כוכבים בבית העבודה והבריאות שלכם. החיים הופכים קשים יותר ותובעניים וצריך להתאמץ ולעבוד קשה עבור כל הישג. אצל כל אחד זה יורגש בתחום אחר, אבל המשותף הוא הצורך להיאבק, להתמודד עם בעיות ולמצוא להן פתרונות. מיקום הכוכבים ונוס ומארס עשוי להיטיב עימכם בענייני נסיעות, יצירתיות ורומנטיקה.

 

שור

זוהי תקופה להתארגנות מחדש. חשוב לקבוע לעצמכם מטרות ולמצוא את הדרך להתקדם. ברגע שתגדירו מה שחשוב לכם להשיג, יהיה לכם קל יותר לעשות זאת. מודעות: זווית זו שבין השמש לפלוטו דורשת התייעלות, חריצות ומעשיות, אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים. מה שייעשה השבוע בצורה חיובית ותוך מחשבה על העתיד הרחוק יותר יביא הישגיות.

 

תאומים

אף שזהו שיאו של הקיץ, מצב הרוח יהיה קדורני, ייראו עננים ותהיה תחושה שהכל אפור. מומלץ לא להיגרר למתחים וקונפליקטים. אתם עלולים לחוות שינוי ביחס אל בן הזוג, או מבן הזוג, שעלול לחוש שהוא כבול ומחויב מדי, זה הזמן לתת לו קצת אוויר. הצמידות שבין סטורן-מארס מול מזלכם, ונסיגת כוכב התקשורת מרקורי, עשוי בקלות להצית מריבות וקונפליקטים.

 

סרטן

אתם עסוקים בענייני תקשורת ונסיעות כדי לקדם את האינטרסים שלכם. יחד עם זאת, נסיגת כוכב התקשורת מרקורי בבית התקשורתי שלכם מרמזת על ביקורתיות ונוקשות, שדורשות מרבים מכם להיצמד לגבולות בטוחים ומוכרים של עשייה. הימנעו מטיפוסים קצרי רוח, קשים וביקורתיים, במיוחד על רקע של תחרות או אגו. שמרו על טאקט וזהירות, שכן האווירה נעכרת בשל חילוקי דעות.

 

אריה

חשוב שתשתחררו קצת ממסגרות ומשגרה כובלות ותצאו לבלות יותר בנסיעות ובמפגשים. שבת ראשון עשויים להיטיב עימכם. קל לכם להתיידד וליצור קשרים, אלה יוכלו להיות משמעותיים עבורכם בעתיד. ימי אמצע השבוע עשויים להיות מתישים ולחוצים וכדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע. תוכלו להתחזק לקראת ערב יום רביעי וחמישי. המישור הרגשי עשוי להפתיע.

 

בתולה

אתם בתקופה שבה אתם נאלצים להסתגל לתנאים החדשים שנוצרו לאחרונה בחייכם. השבוע, בהשפעת היבט מבלבל מול מזלכם, ייתכן שתשנו את דעתכם על אדם שאתם בקשר איתו, או שהכרתם לאחרונה. אולי תבינו מה עומד מאחורי התנהגותו ותגלו שהיא מבוססת על אינטרסים ולא על אכפתיות. עליכם להיות ממוקדים, לא הוזים. היו זהירים בדבריכם ובהתנהגותכם בעבודה או מול בני זוג.

 

מאזניים

שנו שגרה לקראת שבת-ראשון. בענייני כספים והשקעות מומלץ לגלות זהירות ומודעות בימים שני עד רביעי. בנוסף, האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים אלו ומתגנבת כתוצאה מכך תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. ונוס במזלכם מייצר הזדמנות להרחבת האופקים ומעגל האנשים שאיתם יש לכם כימייה ותקשורת טובה, אך אל לכם להישאר שאננים וזחוחים. גלו זהירות וחשדנות.

  

עקרב

השבוע עליכם להיות זהירים וערניים בכל הנוגע לענייני כספים והשקעות. הצמידות של מרס סטורן בבית הכספים שלכם עשויה לסחוף לכעסים, תסכולים ומריבות, במיוחד לגבי אלה שמעוניינים לבצע פעולה משמעותית בתחום. מצד שני, חשוב שתהיו זהירים, ובו בזמן שלא תהססו יותר מדי, כדי לא ליצור רושם מוטעה. השורה התחתונה. חוסר יושר ואשליה שולטים באוויר.

 

קשת

העצבנות ואי-השקט מסביב משפיעים עליכם, וקשה לכם להירגע. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי נותנת דגש לא יציב בענייני קריירה ומעמד. בימי אמצע השבוע אתם מתוחים מאוד, ועדיין לא ברור לכם לאן יפנו הדברים ואיך תתמודדו איתם. חשוב שתהיו זהירים ובו בזמן שלא תהססו יותר מדי, כדי לא ליצור רושם מוטעה. מצד שני ייתכנו בלבול, אשליות וחלומות שאין להם אחיזה במציאות. גלו זהירות ומודעות.

 

גדי

אנשים קרובים יציעו לכם עכשיו תמיכה ויאפשרו לכם לקבל הזדמנויות חדשות, אולם גם יציבו לפניכם מגבלות שתקשו לקבל. מכל מערכות היחסים כדאי שתתנהלו השבוע בזהירות. בהשפעת הכוכבים המצב רגיש וההתרחשויות בלתי צפויות. במיוחד גלו זהירות ומודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 

דלי

האנרגיה הטעונה (השוורית-עקרבית) מתישה אתכם. אתם עסוקים בביסוס מעמדכם שנלווה אליו דרייב כפייתי שלא מאפשר לתרגם בדייקנות וביעילות אלמנטים חיוביים. ייתכן שיש מסביבכם אנשים כפייתיים (מצב שייאלץ עימות חזיתי) וכדאי שעמדתכם תהיה מוגדרת וברורה. אם יש לכם עמדה מנוגדת לזו של הצד השני, שמרו על טאקט ותנו לו להתבטא בלי למתוח עליו ביקורת.

 

דגים

צמידות סטורן מרס בבית הקריירה שלכם, ומיקום הכוכבים מול מזלכם במזל בתולה, עשוי לשדר פסימיות, קדרות ושיפוט מחמיר. מצב מתסכל מסוים עשוי להקפיא כל פעילות ספונטנית, ויש לעיתים תחושה שהכול פועל נגדכם. הקשרים עם האנשים סביבכם, ובייחוד עם הקרובים לכם ביותר, הופכים להיות רגישים ומתוחים. הנטייה להיעלב ולהיפגע לא מאפשרת לכם לראות את הדברים באופן שקול.

 

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות