חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עמדת רב קו וחניון עבור תחנת רכבת מרכז

 

פגישה בין נציגי רכבת ישראל, נציגי חברת קווים ועמותת פעולה. פגישה אותה ייזם סגן ראש העיר אילן בן סעדון, הניבה העמדת עמדה לטעינת והפקת כרטיס רב-קו המשמש את משתמשי התחבורה הציבורית ברכבת ובאוטובוסים וחניון שיעמוד לרשות נוסעי רכבת מרכז בעיר

 

כזכור, עמדת הרב קו של חברת קווים שפעלה בשנים האחרונות במתחם הקבלנים, הועברה למרכז עינב לאור העבודות המתבצעות לפיתוח המע"ר של העיר. מעבר זה הביא לתלונות רבות ולבקשות התושבים להעבירה משם. בן סעדון שראה בכך התעלמות מצרכי התושבים והבין את כעסם, פעל מול חברת קוויםלהעביר את העמדה למתחם הקרוואנים (מבנה יש שרה לשעבר) שהחלה להעניק שירות החל מ- 7/8/16.
פתרון זה היינו זמני ולמרות שניתן מענה, לא הסתפק בכך ובפעילות משותפת של יו"ר עמותת פעול"ה (פותחים עיניים למען העיוורים) אלי שרוני יחד עם סגן ראש העיר בן סעדון, פעלו השניים על מנת לקדם העמדה של עמדה זו במתחם הרכבת. שהוא נגיש יותר ובעיקר נח למשתמשי התחבורה הציבורית. תוך בקשה כי האנשים שיעבדו בעמדה יהיו בעלי לקויי ראייה.

במטרה להסדיר את הנושא ולחבר בין מוקדי השירות, נקבעה הפגישה המשותפת לרכבת ולקווים, בה השתתפו נציגי הרכבת: אורי צורף ראש מטה המנכ"ל, יואב מרק מנהל אגף תחנות ואבי גולדנברג מנהל מערכת כרטוס. מחברת קווים: ערן בנין מנהל טכנולוגיה בקווים, הרצל לוי מנהל אשכול מודיעין בחברת קווים. מיכל להבי דוברת עמותת פעול"ה (פותחים עיניים ולב לצרכי העיוורים) וכמובן סגן ראש העיר המחזיק תיק התחבורה.
בפגישה סוכם כי רכבת ישראל תסכים להעמיד שטח בתוך תחנת רכבת מרכז מודיעין לטובת הפעילות, חברת קווים תתפעל את המקום בכל הקשור לעבודות ההקמה והעסקת  עובדים ובניהם גם אנשים עם לקויי ראייה, עמותת פעול"ה תפעל להכשיר עובדים ועיריית מודיעין מכבים רעות תהיה אחראית לפרסום הפעילות המבורכת.

נושא נוסף שנדון בפגישה הינה סוגיית החניון שהוקם על ידי רכבת ישראל בסמוך לתחנת הרכבת. בן סעדון הבייע את השגותיו על כך שרק בעלי כרטיס רב קו יכולים להשתמש בחניון. עמדת נציגי הרכבת הייתה לשמר ולהעניק עדיפות ללקוחות הרכבת הקבועים ומכאן עמדתם לאפשר רק לבעלי כרטיס הרב קו.
בן סעדון דיווח:
"אני שמח שנציגי הרכבת ובראשם אורי צורף ראש מטה מנכ"ל הרכבת נענה בחיוב לבקשתי להגמיש את האפשרות לחנות בחניון. סוכם שמעתה יאושר גם לבעלי כרטיסים רב קו גמיש 7 לחנות, בנוסף המגרש יהיה פתוח בחופשות החגים ובחופשות יולי אוגוסט לכלל תושבי העיר. בשלב השני הבטיח מר צורף לבחון את האפשרות לאפשר לחנות גם לבעלי כרטיס יומי, לאחר שיבחנו את הנושא מבחינה טכנית. באשר  להרחבת חניון פאתי מודיעין - הנושא יקודם בד בבד עם פיתוח קשת מודיעין, בהפעלתה של חברת מנרב שזכתה במכרז של משרד התחבורה.

אלי שרוני יו"ר עמותת פעול"ה בירך מחופשתו בזנזיבר:
"אני מברך את כל השותפים ואני שמח שלעמותת פעול"ה יש את הכבוד להיות חלק משיתוף פעולה כדי לקדם נושא חשוב כל כך, אשר בהצלחתו יסייע לאנשים עם מוגבלויות גם בנגישות וגם באפשרויות ההעסקה. תודה לכולם על העיניים הפקוחות והאוזן הקשבת לאנשים עם צרכים מיוחדים! נעקוב באופטימיות. מה שבטוח - הכיוון כולו הוא win win לכולם: לרווחת הציבור, להתייעלות השירות, להגברת המודעות לאנשים בעלי מוגבלויות והעסקתם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות