חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חלוקת ילקוטים לקראת פתיחת שנת הלימודים

 

עובדי האגף לשירותים חברתיים בשיתוף עמותת ”חזון לישראל”, מלו לאחרונה על איסוף כ-80 ילקוטים עבור תלמידים ממשפחות שידן אינה משגת

 

פתיחת שנת הלימודים תשע"ז הולכת וקרבה, ותקופה זו מזמנת עמה תלמידים והורים רבים אשר עושים השלמות אחרונות של ציוד לימודי ורוכשים ילקוט חדש לבית הספר.

למרבה הצער, עבור משפחות מסוימות בעיר המצב הכלכלי בביתם אינו מאפשר לפתוח את שנת הלימודים עם ילקוט וציוד לימודי חדש. על כן, כמו בכל שנה, גם השנה עמלו עובדי האגף לשירותים חברתיים במהלך חודשי הקיץ, בשיתוף עמותת "חזון לישראל", על איסוף כ-80 ילקוטים עבור תלמידים ממשפחות שידן אינה משגת לקנותם.

במהלך הימים האחרונים, באגף לשירותים חברתיים התקיימה חלוקת הילקוטים, שכידוע הפכה בשנים האחרונות לאירוע מסורתי. רכזת המתנדבים, רונית שטייגמן בניאן, ציינה כי על פי נתוני האגף, כל הילדים אשר נזקקו לילקוט חדש, קיבלו מענה. כעת עומד בפני העירייה ועובדי האגף אתגר נוסף והוא סיוע לנזקקים עבור חגי תשרי המתקרבים.

מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג: "חלוקת הילקוטים בתחילת שנת הלימודים כבר הפכה למסורת. אני רוצה להודות לרכזת המתנדבים, שטייגמן בניאן, ולעמותת "חזון ישראל" על השותפות במאמץ לסייע לילדים לפני תחילת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה. אנו תקווה שתהיה זו שנת לימודים מבורכת למשפחות המטופלות באגף ולכלל תושבי העיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות