חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מסיימים שנה בחוג הספורט האתגרי

 

יותר מ-200 הורים וילדים השתתפו בשבוע שעבר באירוע הסיום של חוג הספורט האתגרי GYMKIDS הפועל בעמותת סחלבים ונהנו מהפנינג חגיגי שכלל מתנפחים, פינות ג’ימבורי ופינות איפור וקעקועים.

 

 החוג אותו מפעיל אבי קמפץ’ בעיר מזה 4 שנים, מבוסס על פיתוח כללי של כל מרכיבי הכושר הגופני בהם: כוח, מהירות, זריזות, וגמישות, תוך שימת דגש על חיזוק שרירי הגוף. בשילוב משחקים ייחודיים הילדים רצים, קופצים, מתפסים, מתגלגלים, מתאמנים תוך הנעה והנאה, כאשר הדגש הוא על החינוך הגופני לצד הגברת המשמעת האישית והקבוצתית וחיזוק ערכים של קבלת האחר ועזרה לחלשים. בחוג מתאמים 200 ילדים מהעיר בגילאי שנתיים וחצי עד 11 המחולקים לפי קבוצות גיל, כאשר הקטנטנים בהם נהנים מפעילות גופנית מאתגרת ומהנה בליווי הוריהם, לחיזוק ההתפתחות הטבעית בסביבה תומכת ובהדרכת מקצועית. באירוע הסיום שנערך השבוע במרחב המצוינות, קיבלו משתתפי החוג, בטקס חגיגי, תעודות סיום המסכמות שנה של פעילות ספורטיבית ואורח חיים בריא. 

אבי קרמפץ’, בוגר מכללת וינגייט בעל תואר ראשון B.A.ed בחינוך גופני: "השנה סיימנו עוד שנה מוצלחות עם עשרות בנים ובנות שנהנו משלל פעילות אתגריות וספורטיביות. בחוג אנחנו שמים דגש מיוחד על איתגור הילדים בכל משימה, דבר הגורם להגברת המוטיבציה אצלם. אנו מאמינים כי מוטיבציה מוגברת משפיעה על שלל תחומי החיים אצל הילדים ותורמת גם ללימודים, ליחסיים חברתיים ולביטחון העצמי."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות