חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הושקה האפליקציה העירונית של מודיעין

 

פרסום ראשון: עיריית מודיעין מצטרפת לרשימת הערים המפעילות אפליקציה עירונית לרווחת התושבים. חברת מועצת העיר ורד גל בחרי: ”דרך חשובה ומתקדמת להעברת מסרים לתושבים”. התושבים מוזמנים להוריד את האפליקציה

 

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (יום ב’) באולם הישיבות של העירייה הושקה האפליקציה העירונית החדשה של עיריית מודיעין.

יו"ר ועדת ההיגוי למחשוב בעירייה, חברת מועצת העיר ורד גל בחרי אשר פתחה את הדיון ציינה כי: "האפליקציה היא כלי חזק מאוד לעירייה ודרך חשובה ומתקדמת להעברת מסרים לתושבים. הרעיון עלה כבר לפני שנתיים כשאחת המטרות שלנו היתה שהפיתוח יהיה מקומי על ידי תושבים או חברה עירונית. בתהליך השתתפו מספר חברות ובמכרז זכתה חברת crmc . אפליקציה דומה פועלת כבר במספר ערים בארץ ועשינו בה שינויים ותוספות כדי להתאימה לצרכים המיוחדים של מודיעין".

מנהל המחשוב של העירייה מוטי מזרחי, אשר הציג את פרטי האפליקציה החדשה הדגיש בין היתר כי האפליקציה ידידותית למשתמש וכי מטרתה לטפל בבעיות בפתרונות קיימים, להוסיף ערוץ מידע נוסף לתושב, להנגיש את השירותים העירוניים, לתת מידע בשעת חרום ומידע על פרויקט עיר חכמה. לדברי מזרחי, רמת העדכניות באפליקציה תהייה גבוהה וניתן להוסיף בה מידע בצורה מהירה וגמישה. כמו כן קיימת אפשרות עדכון באמצעות דחיפת מידע ("פושים") כשאת נושאי הפושים יבחרו התושבים מתוך רשימה קיימת על פי תחומי העניין האישיים.  

במסגרת האפליקציה קיימת אפשרות לפנייה קלה למוקד העירוני ומעקב אחר סטטוס הפניה. ישולבו כתבות חדשותיות ונושאים שעל סדר היום, יוצג מידע כללי על העיר, מידע על תרבות הפנאי, אירועי תרבות בעיר יוצגו במלואם, ארגוני מתנדבים, חברות עירוניות, ישולב מדור דרושים, שעות קבלת קהל בעירייה וזמני פעילות של בתי מרקחת תורניים.

כמו כן יתאפשר דרך האפליקציה קשר עם מוסדות העירייה, בתי ספר, גני ילדים, מעונות יום ועוד. ניתן יהיה להשתמש במערכת תשלומים עבור הארנונה, חינוך ושירות וטרינרי.  

ראש העיר, חיים ביבס: "לתושבי מודיעין מכבים רעות מגיעה אפליקציה איכותית ואני בטוח שהאפליקציה החדשה שחנכנו השבוע תהיה כלי משמעותי עבורם. האפליקציה מאפשרת לתושבים קשר ישיר עם העירייה ועם עובדיה באמצעות פניות למוקד העירוני או פניות ישירות לאגפי העירייה השונים. בנוסף אנחנו פועלים לשילוב נתוני הפיילוט של "עיר חכמה" גם באפליקציה אני מזמין את התושבים להוריד את האפליקציה וליהנות ממידע זמין ונגיש על כל מה שקורה בעיר."

עוד נמסר על ידי דוברות העירייה כי: "כעת יכולים תושבי מודיעין מכבים רעות לקבל את כל המידע שהם רוצים לדעת על הנעשה בעיר באמצעות האפליקציה "מודיעין מכבים רעות". בין השאר ניתן למצוא מידע על כל השירותים העירוניים השונים, על מה שקורה בעיר ולקבל הכוונה מקוונת אל האירועים עצמם באמצעות WAZE או GOOGLE MAP. כמו כן באמצעות האפליקציה ניתן לקנות כרטיסים למופעים של היכל התרבות, לקרוא על מסלולי טיולים בעיר ולקבל מידע במגוון תחומים: אתרי טבע ופארקים בעיר, אירועי תרבות ופנאי, הצעות עבודה, מיקומי מקלטים, עדכונים על עבודות תשתית בעיר ועוד".

ציבור התושבים מוזמן להוריד כבר עתה את האפליקציה המופיעה תחת השם "מודיעין מכבים רעות".   

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות