חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתח החניון לבאי תחנת הרכבת מרכז

 

השבוע פתחה רכבת ישראל את החניון החדש שישמש את באי תחנת הרכבת מודיעין מרכז. חניון זה מתווסף לחניונים הקיימים באזור, שנותנים מענה למאות כלי רכב.

 

 החניון החדש הוקם במגרש העפר, שנמצא בסמוך לקניון עזריאלי, וכולל כ-330 מקומות חנייה, לרבות חניות לנכים. הכניסה אל החניון, שהקימה חברת רכבת ישראל, תיעשה על ידי כרטיס רב-קו, המשמש את משתמשי התחבורה הציבורית.

העירייה, בשיתוף עם משרד התחבורה, מקדמת מספר תהליכים, לרבות סקר משתמשי תחבורה ציבורית, שמטרתם שיפור שירותי התחבורה הציבורית בעיר ולהפוך אותה לגורם משמעותי יותר בחיי העיר, בדגש על הגעת התושבים מהשכונות למרכז העיר באמצעות התחבורה הציבורית.

 כמו כן, לאחרונה הודיעה רכבת ישראל על תחילת ביצוע פרויקט מסילת "קשת מודיעין", הכולל הקמת תשתית חיבור מסילתי באורך של כ-2.5 ק"מ בין תחנות הרכבת במודיעין לקו המהיר לירושלים. זמן הנסיעה בין תחנת פאתי מודיעין וירושלים צפוי לעמוד על כ-17 דקות בלבד.

מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר: "ההקפדה על איכות השירות בתחנות הרכבת, ומכלול השירותים שניתן בהם, היא חלק חשוב מתפיסת השירות שאנו מובילים בשנים האחרונות. זאת לצד הדיוק, הזמינות, המידע לנוסע, לוח-הזמנים המעודכן, הניקיון ברכבות, ואמצעי העזר בקרונות כמו  WIFI חינם, קרון שקט עם מקומות שמורים ונקודות הטענה למכשירים הניידים. אני מודה לעיריית מודיעין מכבים רעות ולעומד בראשה, חיים ביבס, על שיתוף הפעולה והסיוע בקידום הפרויקט. הקמת חניונים חדשים בתחנות הרכבת ברחבי הארץ, ובתחנת ’מודיעין מרכז’ בפרט, יסייעו לנו להמשיך ולשפר את השרות למספר הנוסעים ההולך וגדל ברכבת. נוסעים המרוויחים נוחות, יעילות, זמינות, הימנעות מעומסי התנועה ואתגר חיפוש החניה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות