חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

קרוזים מאורגנים לחו”ל

 

מה דעתכם על קרוז מאורגן לאירופה, דרום אמריקה או המזרח הרחוק? אתם רק צריכים לבחור מקום והאונייה תחכה לכם בנמל. 

 

עד לפני עשרות שנים היה נהוג לצאת לטיולים בחו"ל באמצעות אוניות, היעדר שדות תעופה והיעדר טיסות בין יעדים שונים אילצו את הנופשים לקנות כרטיס יקר לאונייה ולצאת לחופשה של מספר שבועות , כזו אשר כוללת שייט בין נמלים במדינות שונות עם ירידות לביקורים ולינה בערים מגוונות. כשהחלו טיסות בין יעדים שונים, אנשים רבים ויתרו על אפשרות לשוט בין מדינות, מתוך רצון לחסוך בזמן ובעלויות. אך מהר מאוד התפתח ענף תיירות חדש, קרוזים מאורגנים לחו"ל.

הרעיון של קרוז מאורגן לחו"ל הוא מאוד פשוט, שייט של מספר ימים באוניית פאר אשר כוללת כל מה שאנחנו רוצים וצריכים. לא מדובר בשייט שנמשך חודשים אלא כזה שנמשך ימים עד שבועות בודדים. במהלך השייט נהנים הנופשים מלינה בחדר ברמה גבוהה, אונייה שיש בה מגוון אטרקציות ופעילויות, כולל מסעדות, קזינו, בריכות שחייה, חדרי כושר, דיוטי פרי, פאבים ובתי קפה, ג’קוזי, הפעלות לילדים ועוד. במהלך השייט מגיעים לערי נמל במדינות שונות, עוצרים בהן ויורדים בשביל לבקר.

קרוזים מאורגנים לחו"ל מגיעים למדינות אירופה, כגון מדינות סקנדינביה, מדינות האי הבריטי, מזרח אירופה (אוסטריה, צ’כיה, הונגריה, סלובקיה, סרביה, רומניה), מדינות מרכז אירופה (שוויץ, גרמניה, לוקסמבורג) וכן מדינות דרום אמריקה (אקוודור) ומדינות המזרח הרחוק (קמבודיה, וייטנאם) ישנם קרוזים שאף מגיעים ליעדים בצפון אמריקה. חשוב לומר, חלק מהקרוזים יוצאים מחיפה, בעוד אחרים יוצאים מאירופה ולשם כך יש לקחת טיסה אל אל ארץ היעד ומשם לעלות על האונייה.

מה צריך לבדוק כשבוחרים קרוזים מאורגנים לחו"ל

כאמור כל קרוז מגיע למקום אחר, אך הקרוזים כולם אמורים להפליג באוניות פאר מיוחדות. הדבר הראשון שרצוי לבדוק כשבוחרים קרוז לחו"ל הוא, באיזו אונייה הקרוז מפליג, מה היא כוללת, והאם יש צורך לשלם אקסטרה על מנת להשתמש במתקנים השונים או בשביל לקבל חדר גדול ומפואר יותר.

מאחר ומדובר בקרוזים מאורגנים, יש לבדוק על מה החברה בדיוק אחראית ועל מה לא. האם היא אחראית על הטיסות לארץ היעד ממנה מפליגים או האם יש צורך לדאוג לכך לבד, האם הקרוז כולל לינה מחוץ לאונייה או רק באונייה. בקרוזים מאורגנים כפי שניתן להבין זוכים גם להדרכה ולמסלול טיולים, לכן חשוב לבדוק את טיב המסלול ואת איכותו של המדריך, קחו בחשבון שאתם תהיו עם המדריך במשך תקופה ארוכה, לכן טוב תעשו אם תקבלו עליו חוות דעת ותיפגשו אותו לפני שאתם יוצאים לקרוז בהדרכתו, על מנת לוודא שיש לכם כימיה איתו.

נקודה אחרונה אשר חשוב לברר, מה גילם של המשתתפים בטיול, ישנם קרוזים שמתאימים לבני גיל הזהב, בעוד אחרים מתאימים לצעירים יותר. המסלול מן הסתם נבנה באופן כזה שהוא מתאים למשתתפים בו. אם אתם רוצים ליהנות מהקרוז, תבדקו מי אמורים להשתתף בו וכך תחליטו אם הוא נועד עבורכם או לא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות