חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

מיכלי`ס – פנינה מתוקה בלב אזור מסחר ותעשייה

 

ואז הגיע הקינוח... הרי חיכיתי לו מלכתחילה. מוס בלגי מדהים, שבתוכו מתחבאים טעמים ומרקמים שונים, שכמוהו לא זכור שטעמתי גם בבלגיה עצמה. לא בכדי בית הקפה מוגדר כפטיסרי ובולנזרי...

 

ביום הכי חם שפקד אותנו בשבוע שעבר, כזה שבו אנו ממעטים אפילו לנשום, על מנת לא לבלוע אוויר חם ושורף, נכנסתי להפסקת התרעננות בבית קפה מיכלי’ס בישפרו סנטר. המקום מזכיר בית קפה פריזאי טיפוסי, לבן ורומנטי, מעוצב בטוב טעם (לרבות השירותים ששווים ביקור), ובולט כמו פנינה בנוף המסחרי של האזור.

המבט שלי נמשך באופן טבעי למדפים של עוגות שנראו יפיפיות ומזמינות והוחלט לדחות את הדיאטה ליום אחר. אגב, מיכל, שעל שמה נקרא בית הקפה, היא הקונדיטורית של המקום ואחראית על יצירות רבות הקלוריות שקשה לעמוד בפניהן. הופתעתי לגלות שמיכלי’ס כשרה למהדרין ושתפריטה התרחב לאחרונה וכולל היום גם מנות דגים שונות.

אם כך, חשבתי לעצמי, לא נסתפק רק במתוקים ונבחן את כל התפריט. תוך כדי שיטוט בתפריט, הזמנתי סיידר תפוחים קר (כאמור, שרב בחוץ), שהיה מלא בתפוחים טריים וקינמון, מרענן וייחודי, שכן נהוג להגיש סיידר מסוג זה רק כשתייה חמה.

מהמנות הראשונות, שהתבררו כל אחת כמנה גדולה ומשביעה בפני עצמה, טעמתי את פטריות הפורטובלו הממולאות (32 ₪), שהיו מצוינות ופריכות במידה הנכונה, חציל מיכלי’ס (שכבות של חציל, גבינת פטה ורוטב פלפלים, 30 ₪), הגרסה המקומית והטעימה של מנה איטלקית מפורסמת, וארנצ’יני (כדורי ריזוטו ממולאים בגבינת עזים, 34 ₪), שהיו קצת כבדים מדי לטעמי.  

במנות העיקריות הלכתי על רביולי עזים עם זוקיני וגבינת פיקורינו (65 ₪), עם רוטב עשיר ובצק רך ונעים, ומנת בורי בורגר (המבורגר העשוי מדג בורי, 68 ₪). לבורי בורגר פחות התחברתי, ייתכן ואני מעדיפה דגים בנפרד והמבורגר הישן והטוב בנפרד, אך פלחי הום פרייז היו מוצלחים ביותר ולוו ברטבים ביתיים מעולים, במקום קטצ’ופ ומיונז התעשייתיים המקובלים.

ואז הגיע הקינוח... הרי חיכיתי לו מלכתחילה. מוס בלגי מדהים, שבתוכו מתחבאים טעמים ומרקמים שונים, שכמוהו לא זכור שטעמתי גם בבלגיה עצמה. לא בכדי בית הקפה מוגדר כפטיסרי ובולנז’רי (קונדיטוריה ומאפיה בסגנון צרפתי / בלגי). אז התענגתי על כל ביס ולא ספרתי קלוריות.

לסיכום, התפריט במיכלי’ס מגוון (לא רק קינוחים מעולים), המנות טעימות והמחירים שווים לכל כיס, וגם העיצוב מוקפד ומשרה אווירה של רוגע ומנוחה. המקום גם עורך אירועים וקייטרינג, כך שהאופציות רחבות ובהחלט שווה לנסות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות