חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 20 – 26 במאי 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:תחזית שבועית: 20 – 26 במאי 2016

 

                                           תחזית שבועית: 20 – 26 במאי 2016- חוה מזר

טלה

הירח המלא בשבת-ראשון עשוי להיות מלווה בנסיעות ולמלא אתכם במרץ של עשייה ויוזמה, ולהיות להיות מלווה בנסיעות, מצב שעשוי ליצור עבורכם את הפלטפורמה מהסוג שיאפשר לעלות על מסלול שדורש מכם תעוזה ויוזמה. מצד שני, מסתמן רובד חזק מאוד של דעתנות, וממקום כזה קשה מאוד להגיע לשיתופי פעולה. אל תמהרו לשרוף גשרים, תזדקקו למסגרת ולמשמעת ואלה דורשים התארגנות מעשית.

 

שור

ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את הירח במלא בימי שבת-ראשון שיקבלו את ביטוים גם בהמשך השבוע. ונוס כוכבכם (השולט במזל שור) שנמצא עשיו במזלכם עד יום שלישי יגביר ויעשיר ענייני כספים ויצירתיות. תיהנו מחיזורים ומרומנים בהתהוות, ותהיה עכשיו הזדמנות להתקרב  למי שמוצא חן בעיניכם. השבוע מומלץ לסגל עירנות וזהירות יתרה בכל הקשור לענייני כספים והשקעות. מצב של קונפליקט על רקע של פגיעות וענייני אגו עשוי לפגום ברמת המודעות, ענייני כספים

 

תאומים 

הירח המלא בשבת וראשון במזלכם מדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות שעשויים להצביע על שבוע עסוק ותזזיתי. מיקום השמש במזלכם מצפה מכם להיות אקטואליים ו- עדכניים. מנגד, שימו לב: נסיגות הכוכבים מארס ומרקורי כוכבכם עשוי לסחוף לחוסר איזון. כדאי להתייחס להבטחות בזהירות ולגלות מודעות. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות קפדנית מצידכם ושימרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם עד יעבור זעם.

 

סרטן

שבת-ראשון: תחושה של עייפות וחולשה הם חלק מתופעות התקופה המקדימה את יום הולדתכם. כדאי לא לתכנן פעילות מאמצת, שכן תתקשו לעמוד בה. תהפוכות במצב הרוח יגרמו לכם להתחפר עוד יותר מאחורי חומות הגנה שבניתם לעצמכם. בינתיים יש לשמור על הרגלים נכונים של תזונה בריאה והרגלי שינה נכונים, אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי וגלו עירנות מחוסר יושר ותככנות. התחברו לתחושה של שייכות וביטחון.

 

אריה

מיקום השמש במזל תאומים יאיץ אצלכם את הבית החברתי וידגיש את הטמפרמנט המוחצן שלכם. הירח המלא בשבת עד שלישי: רבים מכם כבר ששים לכל הרפתקה יצירתית, עקב תחושת התחדשות תקשורתית וחברתית כאחד. מצד שני, השבוע עשוי לסחוף לדואליות ולמלוא החופן לניגודים, מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים חבויים שאינכם מודעים להם. גלו עירנות.

 

בתולה

הירח המלא (בשני-שלישי) מדגיש ענייני בית וקריירה, מצב שדורש מכם להסתגל למצבים משתנים בשטח. תקופת מזל תאומים מייצגת את החיבור והתקשורת בין העולם הגשמי לרוחני. אם תדעו לשלב בין החומר לרוח, תוכלו לצפות שחודש יוני יהיה הרבה יותר הישגי ונמרץ מכפי שציפיתם. בין לבין יש להבחין בין עיקר לתפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. יש סימנים של פגיעות מאנשים ביקורתיים, חדי-לשון וחריפים. נסיגת כוכבכם מרקורי עשויה להעיד כי ימים אלה מועדים לפערים בין ציפיות למציאות, ואף עשויים לשבש את תחושת הנינוחות.

 

מאזניים

אתם עומדים בפני שבועות מגוונים ואינטראקטיביים, המשקפים את חודש תאומים, שמייצג את התקשורת, השכל, הרוחניות, ואת הצורך בהתאווררות נפשית וגופנית. יש אווירה של התחדשות וציפייה מאתגרת שעשויה לייצר יזמות עסקית מוצלחת. שימו לב לימים שני ושלישי. השבוע יושם דגש על התקשורת ועל נסיעות, ותהיינה הזדמנויות לנקיטת יוזמה ותנאים מאתגרים בכל הנוגע לקריירה ולמעמד, במיוחד לאלה מכם שהם פעילים, יצירתיים וחברותיים. קשרים - בארץ ומחו"ל - יעוררו בכם תקווה וציפייה. אפשר להכיר בני זוג בעבודה ובאמצעות אינטראקציה מקצועית.

 

עקרב

הירח המלא (בשבת ותחילת השבוע): תצטרכו להקדיש תשומת לב לתחום הכספי בשל היסחפות להוצאות גבוהות. אין לכם סבלנות לאנשים איטיים, והחודש יעצים את הביקורתיות והתובענות, את הציניות וחוש ההומור החריף שלכם. היזהרו מקשר המעורר בכם תחושות סותרות. הביאו בחשבון שייתכן שמישהו מנסה לחתור תחתיכם ולצמצם את האפשרויות שלפניכם. חשוב לתת אמון באנשים הנכונים.

 

קשת

יש עכשיו אווירה לא שיגרתית והרפתקנית. שימו לב לירח המלא במזלכם בשני-שלישי. שום דבר שמשדר יציבות, רק ניצוץ תזזיתי שמעלה את סף המתח שלכם לשיא. אי אפשר להתעלם עכשיו מאי השקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. התקשורת שלכם חדה מתמיד, נסיגת כוכב מרקורי (שליט בית הזוגיות והשותפויות שלכם) בצמידות לכוכב מארס מול מזלכם בתאומים עשויה להעיד כי היחסים בבית ובקרב בני המשפחה, או עם עמיתים, יעלו את סף הרגישות והפגיעות שלכם. הרוגז עלול לגרום למישהו מהצדדים לאבד שליטה.

 

גדי

השבוע דורש מכם התמדה, החלטיות ושליטה במתרחש. בשבת וימי תחילת השבוע: הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, שעמן יהיה קשה לכם להתמודד. חשוב להיות שקולים ומעשיים ולבדוק בזהירות ובאחריות כל מידע שמגיע אליכם. גילויי גמישות והסתגלות מהירה ייתנו לכם עמדת יתרון. אפשר לבחור ביחסי שלום ונועם הליכות, ובלבד שלא להקצין ולדרדר מצב טעון.

 

דלי

תקופת תאומים מדגישה אנרגיה תקשורתית ושכלתנית מתחדשת, וייתכן שתהיה כרוכה בנסיעות. הקשרים הטובים שיצרתם יוכלו בקרוב מאוד לסייע לכם בביסוס מעמדכם. צפויים מגעים, אופציות או אפשרויות בארץ ובחו"ל. אלה עשויים לקבל דגש לקראת הירח המלא בראשון-שני. האירוע הבולט בשמיים הוא הילוכו האחורי של מרקורי, שעשוי להשפיע על התקשורת. זו עשויה להיות רגשנית והפכפכה.

 

דגים

השבוע אתם עלולים להיות קיצוניים ולראות דברים בצורה לא מאוזנת. אתם מקשים על עצמכם, דורשים מעצמכם יותר מדי ושופטים את עצמכם בחומרה. ראייה אובייקטיבית ומאוזנת יותר תסייע לכם להתמודד עם התקופה, שאינה קלה לכם. השפעת נסיגות הכוכבים מרס ומרקורי עשויה להשפיע על הן על הקשר הזוגי והמקצועי והן על יחסי בית-משפחה בכלל זה. כדי לשמור על עמימות ודיסקרטיות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות