חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחירים מפוקחים והוזלות מוצרים בדוכני המזון ביום העצמאות

 

באירועי יום העצמאות הקרובים, מחירי המוצרים בדוכני המזון יהיו מוזלים ומפוקחים - כך הודיעה השבוע עיריית מודיעין מכבים רעות.באירועי יום העצמאות הקרובים, מחירי המוצרים בדוכני המזון יהיו מוזלים ומפוקחים - כך הודיעה השבוע עיריית מודיעין מכבים רעות.

 

 מי מאתנו לא הסתובב באירועי החוצות בעיר בערב יום העצמאות, רצה לרכוש לעצמו בקבוק מים או נקניקייה כדי להשביע את תאבונו וגילה כי בדוכני המזון גובים מחירים יקרים מאוד ואפילו מופקעים? בטח כאשר מדובר באירוע אליו מגיעים עם ילדים. ביוזמתו של חבר המועצה אלעד שמעונוביץ, המחזיק בתיק התרבות, יחד עם מנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט, הוחלט על מחירים אחידים ומפוקחים בדוכני המזון השנה, כאשר בחלק מהמקרים אף הוזלו המוצרים. מחירו של בקבוק מים הוזל השנה מ-10 שקלים ל-8, ומחיר הקפה הורד מ-15 שקלים ל-10 שקלים. נקניקיה בלחמנייה הוזלה מ-20 שקלים ל-15 שקלים ומשלוש פיצה שמחירו נע בין 12-14 שקלים יעמוד בדוכני המזון השנה על 10 שקלים בלבד. גם מחירו של הקרפ הוזל מ-25 שקלים ל-20 שקלים. עוד מחירים מומלצים: נאגטס ב-15 שקלים, צ’יפס ב-15 שקלים, גלידה אמריקאית ב-10 שקלים וברד ב-5 שקלים.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "החוגגים שבאים לאירועי יום העצמאות, שחלקם גם בני נוער, הם קהל שבוי שמעוניין לצורך אוכל ושתייה ובעבר היו מי שניצלו זאת לגביית מחירים מופקעים. הגענו השנה להסכמה עם מארגני דוכני המזון על מחיר מומלץ והוזלה של המחירים הבסיסיים כדי שיתאימו לכל כיס. התחלנו עם זה במוצרים בסיסיים באירועי פורים והעדלאידע ונמשיך במגמה גם באירועי הקיץ. לבעלי הדוכנים יש עדיין עלויות תפעול גבוהות באירועים מסוג זה, אך המחירים בהחלט סבירים ושווים לכל כיס על מנת שתושבי העיר יוכלו לחגוג כמו שצריך וליהנות ביום העצמאות". 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות