חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קרקס שמות בואך ישפרו סנטר

 

”אני נוסע לישפרו סנטר. לא, סליחה, למרכז עינב. לא, סליחה לאזור המלאכה. לא, סליחה, לאזור המסחר והתעשייה” – מבולבלים? כן, גם אנחנו, כי מדובר באותו יעד, רק שמישהו מתקשה להחליט איך לקרוא לו

 

התושבים מבולבלים, האורחים חסרי אונים, וה- WAZE בוודאי מתפוצץ מכעס – בנסיעה בקטע כביש של פחות מקילומטר אחד ממרכז מודיעין בואך "ישפרו סנטר" מתחלף שמו של אותו יעד לא פחות מארבע פעמים על גבי שלטי ההכוונה.  

זה מתחיל קצת לפני תחנת הרכבת פאתי מודיעין בתחילת כביש 431 שם כפי שניתן לראות בתמונה הראשית של הכתבה על פי שלט הפרסום ליעד שלנו קוראים בשם המקורי, הנפוץ והשגור בפי רבים: "ישפרו סנטר".

אנחנו נוסעים עוד כמה מטרים, יורדים חצי ימינה כמתבקש, ולהפתעתנו ל"ישפרו סנטר" הישן כבר אין זכר בשלטי ההכוונה העירוניים וליעד שלנו קוראים עכשיו "מרכז עינב".

אנחנו ממשיכים בנסיעה והנה שוב מעשה קסמים – עדיין לא ברור לנו אם צריך לקרוא למקום "ישפרו סנטר" או "מרכז עינב" ועכשיו על פי ההכוונה בשילוט אנחנו נוסעים אל "אזור המלאכה". (איזו מלאכה בדיוק? לאלוהים ולעיריית מודיעין הפתרונים).

ואם כל זה לא הספיק כדי לבלבל אותנו, אז ממש אחרי הפניה שמאלה מול תחנת הרכבת פאתי מודיעין, שמו של היעד שלנו בשילוט ההכוונה הופך עכשיו ל"מרכז עינב למסחר ולתעשייה".

אין ספק שהמבקר המזדמן יוצא מבולבל לחלוטין ושגם לתושבים זה לא ממש מוסיף בריאות. בנוסף זה גם לא בדיוק מוסיף כבוד לעיר.

מדוע לא להחליט סופית על שם אחד בלבד ולבטל את השימוש בכל שאר השמות ושלטי ההכוונה בהתאם, שאלנו את דובר העירייה?

מדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "העירייה קיימה עבודת מטה שכללה מיפוי, עדכון והשלמת שילוט ההכוונה ושמות הרחובות בעיר. בעקבות זאת החל תהליך עדכון שלטי ההכוונה בכל רחבי העיר, הכולל התקנת שלטי הכוונה חדשים ובהם גם שלטי הכוונה לפארק הטכנולוגי ולמרכז עינב".     

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות