חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מבוכים ודרקונים במודיעין מכבים רעות

 

מאות ילדים ובני נוער, מהעיר ומחוצה לה, השתתפו בשבוע שעבר בכנס המסורתי והמיוחד ”מבוכים ודרכונים” שארגנה עמותת סחלבים לרגל חופשת פורים.

 

 בכנס, שהתקיים בבתי הספר דורות ואבני חן והתפרש על פני יומיים, התחפשו הילדים לדמויות מהמשחק: פיות, נסיכות, קוסמים, לוחמים ואבירים אמיצים ונהנו במגוון הפעלות, תחרויות ומשחקי הרפתקאות במבוכי עולם הפנטזיה והדמיון.

כידוע, מבוכים ודרקונים הוא משחק המשוחק בכל העולם במסגרתו כל משתתף מעצב לעצמו דמות של גיבור מעולם האגדות איתה הוא יוצא להרפתקה עם חברי הקבוצה. המשחק כולל אלמנטים רבים המשפרים את יכולות החשיבה בהם דמיון, יצירתיות, דינמיקה קבוצתית, פתרון בעיות וחשיבה אסטרטגית. במשחק זה כל משתתף יכול להביא עצמו לידי ביטוי באמצעות הדמות אותה בחר לשחק תוך קבלת הקשבה וכבוד מצד חבריו לקבוצה.

לכל יום הכנס נבנתה עלילה ייחודית ומסתורית כיאה למשחקי פנטזיה. ביום הראשון חיפשו המשתתפים אחר אוצר אבוד בלב ים. במהלך החיפושים הם עברו בתחנות משחק, זירת קרבות, מתנפחים, צברו נקודות והתחרו באופן ספורטיבי עד למציאת המטמון. ביום השני התמודדו המשתתפים מול מפלצת אימתנית ששלטה בטירה וגרמה לאנשי הממלכה לאבד את הראייה. בעזרת הרפתקאות של הגיבורים השונים שכללו משחקי חשיבה ומהלכים אסטרטגיים הם הצליחו להפיל את שלטונה של המפלצת הנוראה.

הכנס המתקיים זו השנה העשירית בעיר מהווה את אחת מפעילויות השיא של חוגי "מבוכים ודרקונים" הפועלים בעמותת סחלבים. מארגני הכנס ציינו שההצלחה הגדולה של הכנס מבחינתם היתה לראות מאות ילדים ובני נוער, שלא מכירים זה את זה ברובם, מחוברים למשחק אחד ומיוחד ועובדים כצוות להצלחת המשחק ולהשגת מטרות העלילה.

במהלך חופשת הפסח, בין התאריכים 20-13.4.16, תפעיל עמותת סחלבים, באמצעות מפעילי החוגים, סדנה שבועית של מבוכים ודרקונים לילדים בגילאים 13-8 משלבת משחק מיניאטורות, הפעלות, משחקי קלפים ומשחקי לוח. הרשמה ופרטים נוספים באתר עמותת סחלבים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות