חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מחממים יחסים עם הסינים

 

ראשון לציון אירחה בשבוע שעבר את שגריר סין בישראל, זאן יונשין * במהלך הביקור נחשף האורח לתנופת העשייה, היזמות והפיתוח בעיר והבטיח לפעול כדי להעמיק עוד יותר את שיתוף הפעולה וקשרי המסחר בין הצדדים * במקיף י”א הוא אפילו ניהל דיאלוג בסינית עם תלמידי המגמה

 

 

שגריר סין בישראל, זאן יונשין, היה בשבוע שעבר אורח העיר ראשון לציון. הביקור החל בפגישה עם ראש העירייה, דב צור, וחבר המועצה ומחזיק תיק קשרי החוץ, מיכאל רייף, במהלכה קיבל השגריר סקירה על העיר הרביעית בגודלה בישראל, תכניות הבניה, מתחם האלף, העשייה בתחומי החינוך והתרבות ועוד.

לאחר מכן הגיע הניח השגריר זר באנדרטת השואה, ושיתף את הנוכחים בדבריו שכללו הקבלה בין העם הסיני ליהודי, תוך שהוא מציין את העובדה שבני עמו מזדהים עם העם היהודי.

במהלך הביקור בראשון סטארט-אפ, זכה השגריר לקבל הסבר מהמנטורים ונחשף לשני פרויקטים שהוצגו בפניו על-ידי הסטארטאפיסטים. השגריר הבטיח לפעול על מנת להביא למקום משלחות מסין המתעניינות בנושא.

במקיף י"א התקיים מפגש מרגש במיוחד. תלמידי בית הספר והמנהלת יפה ליבה, מארחים בימים אלה  את תלמידי בית הספר התיאום שלהם מסין, והשגריר השתתף בפגישה עם כל התלמידים בצוותא, ואף שאל את התלמידים הישראלים שאלות בסינית. התלמידים מסין שרו שני שירים, האווירה הייתה טובה וניכר היה שמדובר בידידות אמיתית.

לאחר מכן התקיים ביקור במכללה למנהל, וגם שם השגריר התרשם מאוד מהעשייה שהוצגה בפניו והבטיח למצוא שותף ראוי בסין כדי להדק את הקשר האקדמי.

בתום הביקור ציין השגריר בסיפוק בפני נציגי האגף לקשרי חוץ בעירייה את התרשמותו מהעיר, מהאנשים החמים הגרים בה, מהפיתוח, הטכנולוגיה והחינוך, והבטיח לעשות הכול כדי להדק את שיתופי הפעולה בין הצדדים.

חבר המועצה ומחזיק תיק קשרי החוץ, מיכאל רייף: "אנו שמחים לארח ולחשוף בפני אורחים רבים ומשלחות מהעולם את הנעשה בעירנו. שתוף הפעולה שלנו עם הסינים חשוב ופורה, ואנו משוכנעים שביקור השגריר יחזק עוד יותר את הברית בין העמים והערים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות