חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חגיגות פורים בעיר - כל האירועים

 

פסטיבל הצחוק וההומור על שם ספי ריבלין ”צוחק מי שצוחק ראשון”, יעמוד במרכז החגיגות * שורה של מופעים הפתוחים לכלל הציבור, ללא עלות, ובהם כוכבי הילדים הכי נחשבים, מחכה לכם בגן בעברית, פארק השקמה ובגן המושבה * סיבה למסיבה

 

ראשון לציון צהלה ושמחה. כמו בכל שנה, עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה העירונית, מקיימת חגיגת פורים עם שירים ומופעים בספיישל פורים מיוחד הכולל שלל אירועים, הופעות והפעלות לרווחת תושבי העיר. הכניסה לכל האירועים ב-3 בימות הבידור – חופשית. 

ביום חמישי ה-24 במארס 2016 יעלו על בימות העיר כוכבי הילדים בשלוש במות הפזורות ברחבי העיר, החל מהשעה 10 בבוקר. על הבמה בגן המושבה יתקיים מופע של מיקי הבדרנית של ילדי ישראל במופע מוסיקלי לכל המשפחה, דור הגיבור ורוני נדלר מערוץ הופ במופע מוסיקלי סוחף. במקום תוכלו ליהנות גם מחברי להקות החברה העירונית, מתנפחים וסדנאות יצירה.

על הבמה בפארק שקמה במערב העיר יופיעו כוכבת הילדים, מיכל הקטנה, במופע לכל המשפחה, החברים של אורטל במופע מוסיקלי מרהיב ומצחיק וגם להקות החברה העירונית. כמו כן ייהנו הילדים מסדנאות יצירה וממתנפחים.

על בימת הגן בעברית יוכלו הילדים לצפות במופע של רוי בוי - מופע בידור מפתיע ומרתק שלוקח את הצופים להרפתקה בג’ונגל מופע עתיר אפקטים בשיתוף חיות אקזוטיות אמתיות - צ’יקולולו, וכמו כן בילדי להקות החברה העירונית. לרשות הילדים יעמדו מתנפחים וכמו כן יתקיימו סדנאות יצירה.

ראש העירייה, דב צור, בירך את תושבי העיר לקראת החג: "אני מאחל לכל תושבי העיר ולכל בית ישראל חג פורים שמח ומקווה שיגיעו לחגוג, ליהנות ולשמוח יחד אתנו בשלל אירועים חינמיים המותאמים לכל גיל."

חברת המועצה, מחזיקת תיק התרבות, קרן דנה-ג’דה, אמרה: "כוכבי הילדים יגיעו לחגוג איתנו בשלוש בימות ואני קוראת לכולם להגיע וליהנות מאווירת החג הכל-כך מיוחד הזה."

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף: "כמדי שנה, הבאנו את מיטב כוכבי הילדים ואנו ממשיכים גם השנה בחגיגות ברחבי העיר. הכניסה חופשית מקטן ועד גדול ואנו מצפים לראות את התושבים באים ונהנים מאירועי החג הססגוניים".

 

פסטיבל ההומור "צוחק מי שצוחק ראשון"

פסטיבל הקומדיה וההומור הממוסד הראשון בישראל "צוחק מי שצוחק ראשון" על שמו של ספי ריבלין, ייערך בפורים בין התאריכים 23 עד 26 במרץ 2016, במספר נקודות מרכזיות ברחבי ראשון לציון.

הפסטיבל מיועד לכל המשפחה והוא צפוי להעניק לתושבים אתנחתא קומית משגרת היום יום שתשלב מפגש בין אסקפיזם איכותי, תרבות עשירה, קומדיות תיאטרליות ובימתיות, איחוד הרכבי בידור מוכרים ומופעים ותכנים מעולם הקומדיה וההומור. במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו ברחבי העיר מופעי חוצות לילדים ולכל המשפחה. המופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב במסגרת שבוע פורים בעיר במספר מוקדים עם כוכבי הילדים. מופעי הפסטיבל יוצגו בתשלום.

הפסטיבל יציג שני מופעים אורחים מחו"ל בז’אנר של קומי ייחודי אשר מגיעים לראשונה לישראל:

Kramer on Seinfeld"" - מופע של קני קרמר הדמות האמיתית עליה מבוססת הסדרה  סיינפלד. המופע ""Chefs של קבוצת תיאטרון ILLANA מספרד.

ברפרטואר הקומי הישראלי יוצגו מופעים חדשים וחגיגיים של מיטב אמני ישראל לצד הפקות מקוריות ייחודיות לפסטיבל: "החברים של ספי"  - בהשתתפותם של ציפי שביט ואלי יצפאן (הפקת מקור לפסטיבל), "יורשים חסרי בושה" - הצגת קומדיה פרועה בכיכובם של ניצה שאול, אסתי זקהיים, ענת ברזילי (הפקת מקור לפסטיבל), "טוביה צפיר" במופע חגיגי ומיוחד לפסטיבל, בראבא במופע יחיד חדש, "או אליאס אליאס" בכיכובם של מוני מושונוב, דרור קרן וליליאן ברטו,  מיכאל הנגבי במופע " מזל טוב אני אבא" , ננסי ברנדס  במופע "ננסי ברנדס חי" , רוני ששון מארח, "הצחוקיה" קומדיה על נושאים שמעסיקים ילדים.

כמו כן, תתקיים במסגרת הפסטיבל תחרות בין דור ההמשך של הסטודנטים בבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו "מונולוג קומי" מיוחד לצוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי משה קפטן. לזוכה תוענק מלגת לימודים על שמו של ספי ריבלין ע"י ראש העירייה מר דב צור, במעמד שרת התרבות גברת מירי רגב ונציג משפחת ריבלין.

הפסטיבל מציין שנתיים לפטירתו של ספי ריבלין ז"ל (דצמבר 2013) שהיה בן העיר ולימים חבר מועצה ואף זכה בתואר יקיר העיר ראשון לציון. ספי הינו סמל ומודל לרבים משחקני ובדרני ישראל.

על דמויותיו של ספי גדל דור שלם של קהל משנות ה- 70 עם תחילת ימי הטלוויזיה בערוץ הראשון בתוכנית הדגל בצוות "ניקוי ראש", דרך פינות משעשעות בתוכנית "זהו זה" המיתולוגית, דמותו של פיסטוק הנצחי בסדרות הילדים ועד סדרות בידור שהוביל בהצלחה כמו מוצ"ש, איצ’ה ועוד.

ראש עיריית ראשל"צ, דב צור: "אני שמח שבחרנו להנציח את זכרו של ספי ריבלין בפסטיבל שיעלה חיוך על פניהם של תושבי העיר והמבקרים בה. ספי היה איש מצחיק מאוד , ידיד אישי שלי, חבר מועצה ואזרח מעורב ואכפתי. כל חייו תרם לעיר הולדתו ולתרבות הישראלית."

כרטיסים: משרד הכרטיס בטלפון  03-9666141 http://www.hakartis.co.il/

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות