חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רמי לוי יקים במודיעין מרכז לוגיסטי ענק במתחם בן 50.000 מ

 

בימים אלה תחל ”חב’ ”מגה -אור” לבנות במודיעין עבור רמי לוי מרכז לוגיסטי ענק שישתרע במתחם כולל של 50 דונם. סיום הבניה בעוד כשנה. האם זה יציל את התעסוקה במודיעין, לא בטוח

 

בעבר עוד בימיו של ראש העיר הראשון משה שכטר ז"ל ובעיקר בימיו של יורשו משה ספקטור, ידעה מודיעין יותר מפספוס אחד של ההזדמנות להביא לעיר תעשייה חכמה שלפחות תצמצם את הצורך של בני העיר לנסוע לשפלה ולבירה.

בשל ההתנגדות פרנסי העיר דאז למתן הנחות בארנונה ושאר הקלות לחברות עתירות ידע, (כגון סלקום שברחה בשל כך לנתניה) איזור התעסוקה התמלא דוקא במרכזים לוגיסטיים כמו זה של נייר חדרה. להבדיל מתעשיות עתירות עובדים, מרכזים לוגיסטיים במהותם משמשים כמרכזי אחסנה והפצה בלבד וגם מעט העובדים הנדרשים לכך, מין הסתם לא נדרשו להציג תעודות תואר שני ואף לא ראשון. בקיצור, כאן מין הסתם  צעירי ההי טק של מודיעין לא מצאו מזור.

והנה, כך נודע השבוע ל mcity’  מגיע אלינו עוד מרכז לוגיסטי בהיקף שלא ידענו, והפעם של רמי לוי שעיקר עסקיו בתחום המזון, עסקים ששניים מהם נמצאים במודיעין ושילת. בשל כך גם מחסניו של רמי לוי שכיום נמצאים במזכרת בתיה, עתידים להיסגר ולעבור לכאן. ממה שנמסר המיזם כולו יהיה בשיתוף חב’ מגה-אור שכאמור בונה את המרכז הלוגיסטי.

שטחם של המחסנים לבדם יהיה כ 20.000 מ"ר, וזאת כאשר את משרדי ההנהלה רמי לוי השאיר בתלפיות שבבירה. שטח המתחם כולו שאף הוא בבעלות משותפת של לוי, עומד על 50 דונם ועלות הקמתו מוערכת בכ 50 מיליון שקל.

גורמים בתחום המזון יודעים לספר שהמיקום לא נבחר במקרה והמרכז הלוגיסטי יהווה בסיס לתוכנית ההתרחבות של רשת רמי לוי בכל הארץ, כולל האופציה של רכישת סניפים של "מגה". ולא בכדי נבחרה מודיעין בהיותה יושבת על ציר מרכזי בין הדרום לצפון ובין הבירה לשפלה כשכביש 431 אמור לייעל בצורה דרמטית  את אפשרויות ההפצה.

מקור בכיר בעיריית מודיעין אמר ל mcity: "רמי לוי רכש את מגרש 33 בפארק הטכנולוגי מודיעין, ככל הנראה במשותף עם חברת מגה-אור שתקים בעבורו מרכז ניהול. המקום עשוי להעסיק כ-250 עובדים בתחומים שונים החל ברצפת הייצור וכלה בהנהלה. הם אמורים להתחיל בקרוב בעבודות עפר. הערכת זמן לביצוע שנה וחודשיים".

כל מפעל שמגיע לעיר יהא מבורך ו 250 עובדים זה לא הולך ברגל, השאלה היא  רק כמה מהם יבואו ממודיעין.  מירב העובדים כך הבנו, יעסוק בהקמה ובהפצה ורק מיעוטם בניהול המרכז. נחכה ונראה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות