חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

בנט: ככל שיתנכלו לו כן יפרוץ

 

על מי אמרו את זה... על עם ישראל. כן, אבל זה היה בימי פרעה העליזים, היום המשפט האלמותי הנ"ל תופש לפתע לבוש מגוחך

 

על מי אמרו את זה... על עם ישראל. כן, אבל זה היה בימי פרעה העליזים, היום המשפט האלמותי הנ"ל תופש לפתע לבוש מגוחך עד אימה. כן, אני בא לדבר על התופעה של נפתלי בנט  מהמפד"ל החדש שהפך פתאום לבית יהודי. "נַפְתָּלִי, אַיָּלָה שְׁלֻחָה הַנֹותֵן, אִמְרֵי-שָׁפֶר".. מי אמר זאת על נפתלי? נכון יעקב אבינו שבירך אותו שם דגש על אמרות השפר של נפתלי שבלבושו ההי טקי קיבל משמעות קצת אחרת, ואולי לא.

איזה עולם הפוך בחיי. מי שמע על הבנט  הזה הלבוש בתחפושת כבשה לפני ניסים משעל, רק אחינו הדתיים הלאומיים ולא כולם. והנה באה פליטת הפה שלו אצל משעל בעד הסרבנות לפנות מתנחלים, פליטת פה זו שנראתה בתחילה כמכה אנושה למאמץ שלו לגרוף תל אביבים אחריו הולכת והופכת לנגד עיננו פשוט להברקת הבחירות.

פשוט הפוך על הפוך, כי מי היום לא יודע מי זה נפתלי בנט, אפילו בעירוני ב’ השביעיסטים והשמיניסטים החילוניים למהדרין נתנו לו 14%, אז מה יהיה באולפנה? נער הצעצועים הנ"ל פרי המוטציה של המפד"ל ההסטורית לגילגוליה השונים, הבחור החייכן למראה חובש המיני כיפה  הסוחף אחריו גם צעירים חילוניים,  לכאורה נער חמד המביא רוח רעננה לפוליטיקה הישנה והרקובה, מסתבר לאט לאט שלבוש הכבשה הלז  מסתיר אחריו אידיאולוגיה מסוכנת דוקא בשל דרך הארץ הנעימה לכאורה שלו ולא צריך להתרחק הרבה בהיסטוריה שלנו כדי ללמוד שדוקא נעימי הלכת הללו, עיין ערך פיינגלין, שכוחם בפנינים פופוליסטיים שאין אחריהם ולא כלום מלבד חיזיון תעתועים, הם הם הכי מסוכנים. ואמר מי שאמר, אל תירא מהזאבים אלא מאלה שנראים כיפה אדומה. 

עיר הטייסים

איזה כיף לפתוח כל חודש דצמבר את העיתון ולקרוא שחיל האוויר שלנו הולך והופך סניף של מודיעין בחיל האוויר ומי יודע אולי יום אחד יוחלט לתת ללהק שלם את השם מודיעין ולו בשל הסיבה שכל טייסי הלהק הם מכאן. השנה אני קורא יש לנו עוד 4 טייסים וכשאני רואה את הידיעה בליקוק שפתיים אני שוכח מהמכות שחטף תלמיד בחמישי שעבר מחבריו  ועל עוד רעש שהקימו בני נוער חמים בעמק האלה.

האמת  בינינו שאני לא שוכח אלא מאי?  אלא שאני מתנחם שהעיר הזו לצד העשבים השוטים של העמקים והפארקים היא מגדלת גם בנו נוער נפלאים. אז יאללה פרגנו.

 

 

הטובים לשמיים

תגידו על הפוליטיקאים מה שתגידו... הכל נכון. ציניים, מחושבים, מתעקלים, מתפלפלים ועובדים בעיניים. אבל איך הפתגם, אין היוצא מין הכלל בא אלא להעיד על הכלל. והיוצא מין הכלל היה אמנון ליפקין שחק ז"ל שנכנע אחרי מאבק בן שנים רבות למחלת הסרטן.

ולמה יוצא מין הכלל... כי אמנון היה היה יחיד במינו, פוליטיקאי מזן שנכחד, פוליטיקאי שנכנס לשדה המוקשים הפוליטי ועורר תקוות שלא כולם חייבים להיות כמו רבים אחרים שלצערי ימלאו בקרוב את הכנסת. כשהקשבת לשחק אז הקשבת, לא רק שמעת. הכח שבשקט ששידר, ההיסטוריה הצבאית המפוארת, לצד צניעות לא מהעולם הזה ועוד ועוד תכונות שאני זוכר רק אצל אחד אחר, יצחק רבין.

וכשאני רואה את שדרת המועמדים לכנסת הנכנסת ומאיתנו יוצא אחד כמו אמנון ליפקין שחק אני מתחיל להפנים באמת את ה"הולך ופוחת" של טשרנחובסקי ושל עוד איזה נביא לפניו ואת האימרה, הטובים תמיד הולכים נהיית כה ממשית ומציאותית להחריד.  כי חבר’ה, בלי ליפקינים ורבינים המדינה שלנו תגיע בסופו של שביל מסוכן אל פי תהום או פחת, תחליטו אתם מה יותר גרוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות