חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לבחור מנהל תיקי השקעות

 

מסחר במטבע חוץ וניירות ערך הפכו זה מכבר לאופציה ראויה להכנסה נוספת. ואמנם, לא כל אחד יכול לנהל ולסחור באופן עצמאי, אם מפאת חוסר זמן, או מחוסר ידע והתמקצעות. במאמר זה נציג בפניכם כמה פרמטרים חשובים לבחירת מנהל תיקי השקעות.    

 

תיק השקעות כולל למעשה את כל ניירות הערך, הקרנות, המסחר במטבע חוץ, ואגרות החוב, אם ישנן.  ריכוז סך ההשקעות לתיק נעשה על פי גודל הסיכון, על מנת לאפשר תמרון ונזילות בהתאם למצב השוק. על ניהול תיק  ההשקעות אמון בדרך כלל מנהל מקצועי.

 

מדוע יש צורך בניהול תיקי השקעות

שכירת שירותיו של מנהל תיק השקעות מיועדת לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום הפיננסי. מדובר ביועץ מנוסה ומיומן, שידע מתי למכור מניה, איפה להשקיע, ומה מתאים לכל לקוח. בשונה מהבנקים, ניהול תיקי השקעות על ידי חברה חוץ בנקאית, שמה את הלקוח בעדיפות ראשונה, כשהאינטרס הוא הגדלת הרווח של הלקוח, תוך מזעור סיכון כלל ההשקעות.

כמו כן, ניצוח על השקעות הלקוח מחייבים אחריות רבה, קבלת החלטות בזמן קצר, חדות מחשבה ויכולת ניהול סיכונים, שלא כל אחד ניחן ביכולות מעין אלו.

 

איך לבחור חברה לניהול תיקי השקעות

בישראל קיימים מספר בתי השקעות המציעים את שירותיהם לקהל הפרטי ועל כן התחרות בענף רחבה. בכדי לעשות בחירה נכונה של מנהל תיק השקעות רצוי לקבל מספר הצעות מכמה גופים פיננסיים ורק לאחר מכן לערוך השוואת מחירי דמי ניהול תיקי השקעות. נוסף על השוואת העמלות כדאי לבחון את היסטוריית החברה, רמת השירות, והכי חשוב, את רישיונה לסחור בבורסה.

זכרו כי לבחירת מנהל תיק ההשקעות משקל רב, ואל תקלו ראש בקבלת החלטה זו.

 

המאמר נכתב על ידי מנהל אתר פיננסים- באתר תוכלו להשאיר פרטים ולקבל ארבע הצעות לניהול תיקי השקעות לקיצור ההליך.    

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות