חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נפש בריאה באולם ספורט חדש בישיבת שעלבים.

 

אולם ספורט חדשני נחנך בישיבת שעלבים עבור תלמידי קרית החינוך שעלבים ותושבי האזור. במשחק ראווה גברו תלמידי הישיבה על הרבנים והמורים והוכיחו כי בפן הספורטיבי ’’התלמיד עלה על רבו’’.

 

למעלה מ-500 תלמידי ישיבה וחובבי ספורט התכנסו באולם הספורט החדש בישיבת שעלבים לטקס חגיגי לחנוכת האולם.האולם שנבנה במימון המועצה האיזורית ''גזר'' ישמש את תלמידי קרית החינוך , את תושבי נוף איילון ושעלבים, ואת כל תושבי המועצה האיזורית גזר.

האולם המודרני נחנך בטקס מיוחד בו נערכה קביעת המזוזות במעמד ראש המועצה מר פטר וייס לו הוענק שי מיוחד במעמד החגיגי, ובמעמד חברי המועצה האזורית, ראש ישיבת ההסדר הרב יעקבסון, ראש הישיבה התיכונית הרב שחור, מנכ"ל הישיבה צבי סמואל וסגנו יהודה (גורי) פרוידיגר.

גולת הכותרת של האירוע היה משחק ראווה בין תלמידי הישיבה התיכונית לרבנים והמורים בסיומם הסתבר כי התלמיד עלה על רבו מבחינה ספורטיבית.

סמנכ''ל הישיבה יהודה (גורי) פרוידיגר אמר כי:''בניית אולם הספורט הינה עדות נוספת לחשיבות שאנו רואים בטיפוח הגוף והנפש ולצד ההשקעה באיכות הלימודים בהשקעה שלנו גם באיכות המתקנים דבר שאנו משוכנעים כי מסייע לתלמידים גם בפן הלימודי''.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות