חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

זה דו”ח זה?

 

השבוע העצבני לא מבין מה רוצים ממבקר העירייה אריק משיח, מסביר מה ההבדל בין מנהיגי הימין למנהיגי השמאל וממליץ בחום על קבלת שבת בהיכל התרבות  

 

זה דו"ח זה?

מה קורה אתך מבקר העירייה אריק משיח? אתה תוריד אותי ככה ביגון שאולה עם הדוחות שלך. מה זה צריך להיות ?  מה זה הדו"ח המסכן הזה שהוצאת מתחת ידיך אחרי שנת עבודה מאומצת. זה דו"ח זה? מה אגיד לך, ממש פגעת בציפור נפשי. מורה שסרחה ועוד מורה שמגיעה לה בעצם צל"ש, ועוד כמה כרטיסי תדלוק שמסתובבים חופשי. מה, לא היה לך משהו יותר רציני?

אנחנו מחכים שתביא לנו דו"ח שמכסח באבי אביהם את כל בכירי העיריה. ממגישת התה שכבר לא קיימת ועד קצה הקודקוד. לא מעניין אותי איך תעשה את זה, תתחבא מתחת לשולחן של המנכ"ל, תחביא מיקרופונים מתחת לכיסא של ביבס ותענה את אב הבית עד שזה יחשוף לכל הרוחות היכן סמנכ"לית משאבי אנוש החביאה את שרידי המופלטות שלה מהמימונה.

אני מסתלבט אה? נו, בטח. מישהו זוכר פעם אחת שאיזה שהוא מבקר עירייה לדורותיו הוציא תחת ידו דו"ח שכולם ליקקו אתו את האצבעות?  כן, היה את סיפור המקווה אבל, זהו. היום בעירייה השקטה עד שעמום גם אם המבקר יחפור במרתף חדר הוועד ספק אם ימצא משהו שיסעיר אותנו העיתונאים.

וברצינות עכשיו, מה באמת רציתם שיבדוק. מה?  עובדת שעבדה בעיניים על כולם תקופה ארוכה והדפיסה שעון גם כשעבדה במקום אחר זה לא ענין שהיה צריך להיבדק? כרטיסי תדלוק שהסתובבו חופשי זה לא מעניין? מה רציתם? רציתם בכל מחיר שהמבקר יחשוף שראש העיר, סגניו והמנכ"ל קיבלו או נתנו שוחד לוועדת המכרזים?  בואו תהיו "גברים". עליתם על פרשת ווטרייגט המודיעינית? יאללה, תכתבו על זה ואל תרפו, כסחו את מי שמפריע בדרך ואל תעזבו. ועד אז  עזבו.

 

מה ההבדל בין שלומיאל לשלימזל?

"השלומיאל מבשל את הדייסה המקולקלת והשלימזל אוכל את הדייסה"  עיין ערך ויקפדיה (בערך...)

בחי אנחנו אומה אוכלת עצמה לדעת. כן, אני מתכוון לכולנו, אבל הפעם ברשותכם אתרכז באגף השמאלי של המפה ואכנה זה שמאל אוכל עצמו לדעת. תראו בעצמכם איזה מנהיגי מרכז ושמאל יש לנו, אהבלים מדופלמים ששום אמרה שחוקה כגון: ההיסטוריה חוזרת על עצמה, לא תתביית על שום חלקיק של תא אפור במעמקי מוחם. ובמילים אחרות אין להם גרם אחד של שכל.

וכדי שנבין מה קורה בשמאל נתחיל מימין. קחו למשל את שאהבה נפשי, הגיבור והמנהיג הדגול ביבי השני. למה ביבי השני?  הראשון הביא עלינו את  אינתיפאדת מנהרת הכותל והשני מביא את האינתיפאדה דור 3. ביבי זה למשל, למרות שהוא חובב דגול  של התפישה שכל העולם יכול לקפוץ לי העיקר שבנדט יאכל את הלב, עדיין נושא בראשו די תאים כדי להבין שאם הוא רוצה לפחות להמשיך לדבר על לתקוף את איראן ולחבר בין מעלה אדומים לירושלים, עליו לאחד את הימין. ליברמן שגם הוא חובב "כל העולם נגדנו ממלא", הבין שעם התערבבות העולים מרוסיה, סיכויו לשמור על מפלגתו הרוסית שווים לסיכוי שמחר ה - 21/12/12 יבוא סוף העולם אז הוא מיהר להתחבר עם ביבי בתקווה שאם לא ישב בכלא, ישב בעתיד בכיסא של ביבי.

אה, כמעט שכחתי למה בכלל נכתב האייטם הזה. אה כן, השמאל. אז ככה, מול שניהם  עומדים מנגד כל מיני חגבים כגון: יחימוביץ, ליבני, לפיד. כל אחד מהם טוען לכתר: רק אם אני אהיה במקום הראשון אסכים להתאחד. נו  באמת. מה זה משחקי הכבוד המטופשים האלה?  הייתם מטילים מטבע וסוגרים ענין. אבל הם לא סגרו ענין והם הולכים להתאבדות  המונית.

אבל זה חלב שנשפך, ובגלל שלימזלים  אלו בעוד חודש בדיוק ממחר יהיה לנו ראש ממשלה חדש: ביבי נתניהו כשלידו ליברמן מימין.  אז אולי סוף העולם לא יהיה מחר, אבל בעוד חודש תתחיל התחלת הסוף של המדינה.

 

יום שישי הקצר

מדי שישי בצהריים אני נפגש בקניון עם החבר’ה בפרלמנט של יגאל צדוק.  בסביבות 13:30  באופן קבוע מישהו תורן מנדנד לי, יאללה, אני זז לקבלת שבת בהיכל התרבות. בא?  לא, לא בא! מה אני צריך ת’כאב ראש הזה של ימי שישי בצהרים. מה, חסר משחק כדורגל טוב בשעה זו של צהרים? מה, צריך להרגיז את האישה שבדיוק דוחפת לך עקיצה כל 7 שניות על כך שאתה נוטש אותה לאנחות יום השישי, עבור איזה שירה בציבור? עזוב אותך.

אבל בשישי לפני שבועיים נשברתי. נו, מוגזם לומר נשברתי, פשוט כדורגל לא היה, האישה הייתה עסוקה  ומצאתי את עצמי מובטל מאונס. יאללה אמרתי לעצמי, אלך פעם אחת ונראה.

אז הלכתי. חבר’ה, מה אגיד לכם, עונג שישי זאת לא מילה. החבר’ה על הבמה  הקפיצו, הצחיקו וסיפרו אחלה סיפורים. הקהל ישב מוקסם  ואווירה כיפית שררה במקום .

אז להגיד לכם ששוב אלך לשעות הקסומות הנ"ל? אולי, אבל אתם תלכו, כן? חסר לכם שלא, ולא מעניין אותי מה האישה שלכם  תגיד. בעצם,  שתבוא גם כן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות