חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

השבוע בספורט

 

הכדורסלנים של רודריגז חזרו מירושלים עם ניצחון גדול, מסע הקסם של עירוני מודיעין נמשך השבוע, בן שהר ממשיך לצבור דקות משחק בהרטה ברלין והחבר’ה שלך ענבל מאיו ממשיכים לקפוץ.

 

. עכשיו כבר מותר לחזור ולהסתכל על הצמרת

ביום רביעי שעבר, עוצמה מודיעין השיגה ניצחון חשוב במשחק חוץ מול הפועל ימק"א ירושלים בתוצאה המרשימה 80:59. אמנם מדובר בניצחון על קבוצה חלשה שבשבעת המשחקים שהיו עד כה ניצחה פעם אחת, אבל עבור עוצמה מדובר בנצחון משמח במיוחד שמקפיץ אותה אל צמרת הטבלה. במשחק הגנה טוב ובשליטה עקבית על המשחק הצליחה עוצמה לשמור על פער גדול לכל אורך המשחק. שחקני הקבוצה פתחו את המשחק בצורה חזקה כשהם שומרים אישית לוחצת על שחקני ירושלים, יוצאים למתפרצות ומצליחים לקלוע באחוזים טובים עד ליתרון 23:11 בסיום הרבע הראשון.

לקראת סוף המחצית ימק"א התעוררה, והחלה לצמצם את הפעם לעשר נקודות כשהלוח הראה 37:27. אולם לחצי השני של המשחק עלתה עוצמה אחרת ונרשמה שליטה מוחלטת של השחקנים ממודיעין. בחלקו האחרון של המשחק עוצמה העלו הילוך, חטפו הרבה כדורים, שלטו בריבאונד והמשיכו לקלוע באחוזים יפים, והמשחק הסתיים כאמור בתוצאה 80:59.

שמעון סלל רוה רודריגז, מאמן קבוצת הבוגרים של מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין מדגיש כי " מה שמאפיין את קבוצת הבוגרים של  עוצמה מודיעין זה שכל השחקנים תורמים במשחק הקבוצתי. הספסל שלנו מאוד משמעותי, וזה מחזק מאוד" קלעים: בר בן ארי - 20 נק’, עשרה ריבאונדים ושלוש חטיפות, גלעד צמח - 16 נק’ ומשחק הגנה יוצא מן הכלל, טל פרץ - 10 נק’, רועי גפן - 8 נק’, דרור אברליג’י - 6 נק’, דודו ייטב, אור גרינפלד וישראל מלינרסקי - 4 נק’ כל אחד, אסף שטרן ודוד ביתן - 3 נק’ כל אחד, דביר שיינגורטן - 2 נק’. המשחק הבא של קבוצת הבוגרים יהיה דרבי נגד אליצור החשמונאים השכנה.

 

מודיעין ועוד 15

אחרי עשרה מחזורים בליגה ב’, אפשר להגיד בוודאות שעירוני מודיעין מכוונת השנה הכי גבוה שאפשר. שחקניו של חגי קול השלימו בשישה מחזורים קפיצה ממרכז הטבלה למקום הראשון בליגה, ומאזן מושלם של שישה ניצחונות עם יחס שערים מדהים של 20-3. הפעם המפסידה התורנית הייתה בני יצ’אלאל מרחובות, שלא הפסיקו לרוץ במשך 90 דקות. את השער הראשון לטובת שחקני עיר העתיד הכניס מלך השערים של הקבוצה, ושל הליגה, כפיר מלול, לאחר שאדיר מעודה הגביה אליו כדור קרן בדקה ה- 25 .

עשר דקות מאוחר יותר, מלול הוכיח שוב שהוא מסוכן ביותר בקרנות, והכניס כדור נוסף לשער, הפעם מהגבהה של מיקי רנדי. בדקה ה-49, לאחר שאדיר מעודה הוכשל כ25 מטרים מן השער, הגיע השלישי. מעודה בעט את כדור העונשין, שפגע בשחקן של בני יצ’אלאל, והופס, לרגליו של כפיר מלול, ומשם כמו מגנט אל שער הקבוצה היריבה. בדקה ה-75 דניאל צגהון מהיצ’אלאלים צימק לתוצאה 3:1, שנשמרה עד סוף המשחק.

בין אם זה התעקשותו של חגי קול להמשיך ולנהל את הקבוצה בדרך שלו, ובן עם זה יד אלוהי ליגה ב’ שפשוט נגעה ברגלו של כפיר מלול והשרתה עליו ברכה מתמשכת, עירוני מודיעין נראית בימים אלה מצויין, מכוונת ופוגעת הכי גבוה שאפשר. קצת קשה להאמין שרק לפני חודש וחצי אחורה דשדשה הקבוצה במקום לא משהו באמצע הטבלה עם שני הפסדים ושני ניצחונות, והרבה בעיות פנימיות.

אז לסיכום המחזור, עירוני מודיעין במקום הראשון עם שמונה נצחונות מתוך אחד עשרה משחקים, כפיר מלול הוא מלך השערים הבלתי מעורער של הליגה עם 12 שערים והתמונה מעולם לא הייתה אופטימית יותר. מי שדווקא מנסה לשמור על פרופורציות בימים אלו הוא המאמן חגי קול שסיכם לכתבים: "משחק לא פשוט מול קבוצה טובה שלא הרפתה לרגע. באנו נחושים ומחויבים לחזור עם שלוש נקודות ובסופו של דבר כבשנו וניצחנו בצדק. קשה היה להגיע לפסגה , עוד יותר קשה יהיה לשמור עליה "

 

יהום השהר

עוד קבוצה שהצליחה להתאפס בחודשים האחרונים היא קבוצתו של בן שהר, הרטה ברלין הגרמנית, שצרפה עוד ניצחון לסדרת המשחקים המצויינת שלה, זו שהביאה אותה היישר אל המקום השני בבונדסליגה 2. הפעם, במסגרת המחזור ה18 התמודדה הרטה מול פאדרבורן,  ובן שהר שהוכיח את עצמו במשחקים האחרונים פתח בהרכב פעם נוספת ושחק 76 דקות משחק יקרות.

הרטה ניצחה בתוצאה 1:0 משער של אדריאן ראמוס, וגם שהר שהיה פעיל מאוד בחלק הקדמי כמעט הצליח לכבוש עם מצב נהדר שהסתיים בבעיטה אל מחוץ למסגרת. המקום השני בונדסליגה2 הוא לא רק עניין של יוקרה, ואם הרטה תמשיך לשמור על היכולת הגבוהה שלה, ועל המקום המכובד, היא תעלה בשנה הבא יחד עם שהר לאחת הליגות המשובחות ביותר בעולם. ואיך אפשר בלי קצת רכילות, שהר פגש השבוע, קצת לפני המשחק מול פאדרבורן את הקנצלרית אנגלה מרקל, בקבלת פנים שערכה לראש ממשלת ישראל בברלין.

 

קופצים

במרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו, התקיימה בשבוע שעבר תחרות פנימית ראשונה בקפיצה על טרמפולינה. השנה החליטה ענבל מאיו כי המרכז יקיים שלוש תחרויות פנימיות, בנוסף לכל התחרויות הארציות והבינלאומיות אליהן יוצאים קופצי המרכז. מחלות החורף ופציעות השאירו את חותמן, ואפשרו רק ל-10 קופצים להשתתף בתחרות, אך רוחם של הקופצים לא נפלה והם ביצעו קפיצות ברמה גבוהה.

הקופץ הבכיר, מתן שטיינבוך, שהיה בעבר אלוף ישראל ובאליפות האחרונה הגיעה למקום הרביעי, ביצע את התרגילים המורכבים ביותר ברמה 8- שהיא גם הרמה הגבוהה ביותר בקפיצה בטרמפולינה. שטיינבוך אף התחרה ברמה זו לאחרונה באליפות העולם, שם נפצע ברגלו. בדרגה 5 בנות קפצה דנה כהן- אלופת ישראל בדרגה 4, שעלתה לרמה גבוהה יותר. בדרגה 4 בנות הגיעה למקום הראשון עומר ולצמן, למקום השני הגיעה ליאור אהרון ולמקום השלישי הגיעה עינב כרמון. ניר סוציאנו קפץ בדרגה 4 בנים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות