חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

עירוני ב’: מקום שני בתחרות הסרטים המחוזית

 

תלמידי מגמת התקשורת בעירוני ב’ עושים את זה שוב, תלמידי המגמה ממשיכים את המסורת של יצירתיות ומצוינות בעשיה הקולנועית. ביום חמישי ערב חג החנוכה זכו תלמידי המגמה במקום שני בקטגורית הסרטים העלילתיים.  

 

הזכייה היתה במסגרת תחרות סרטים מחוזית - "מיטב היצירה הצעירה" ע"ש מאיר חסון, ז"ל, שהקים את מגמת התקשורת בתיכון עירוני ב'. התחרות התקיימה בחולון באשכול פיס של תיכון קציר והיא מהווה שלב גמר מחוזי.

לתחרות נשלחים סרטי תעודה וסרטים עלילתיים מכל  אזור המרכז כאשר נימוקי השופטים לזכיית "השען העיוור" היו: "על הבנה ושימוש באלמנטים לבניית מתח. זוויות צילום, פסקול ועריכה בין זמנים שונים המתחברים לעלילה אחת המקום השני הולך לתיכון עירוני ב' מודיעין".

סרט הגמר של בוגרי מגמת התקשורת מעירוני ב' "השען העיוור" שנעשה בהשראת הספר "השען העיוור" (במקור: The Blind Watchmaker) מאת ריצ'רד דוקינס. והוא עוסק ברעיונות הקשורים לתורת האבולוציה. את הסרט יצרו ארבעה תלמידים כאשר את תפקיד הבימאי והתסריטאי הסרט, מילא רועי קנבסקי, שהגשים בסרט זה חלום, שהגה בראשו כאשר למד בכיתה י'.

את תפקיד העורכת, מילאה נוי אריאלי, הצלמת היתה זהר פלסז ונועם גבעוני מילאה את תפקידה המפיקה. את העשייה ליוו המורה לקולנוע שלמה ליפשיץ ורכזת המגמה ניצן אביקסיס. קנבסקי סיפר כי הסרט מתייחס לזמן שאנחנו מאבדים כשאנו חורצים גורלות של אנשים ע"פ מראה חיצוני.

קישור לסרט שזכה: http://youtu.be/EluXkA8XVTU

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות