חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

המחזור הראשון בעירוני ב’: 80 אחוזי זכאות לבגרות

 

בשבוע שעבר החליטו בתיכון עירוני ב’ שלא לפרסם את אחוז הזכאים לבגרות מאחר ובשנת תשס"ה ניגש לבגרות המחזור הראשון של בוגרי י"ב. השבוע הם התחרטו והחליטו להתגאות בתוצאות. ויש במה להתגאות

 

השבוע החליטו בתיכון עירוני ב’ ע"ש רבין שיש להם סיבה טובה לגאווה והעבירו את אחוז התלמידים הזכאים לבגרות לשנת תשס"ה, השנה הראשונה בה ניגשו לבגרות בתיכון. מסתבר שהמחזור הראשון של תיכון ע"ש יצחק רבין, סיים עם נתונים מדהימים של זכאות לתעודת בגרות - 80%. נזכיר כי בתיכון עירוני א’, הוותיק ביותר במודיעין, עמד אחוז הזכאות בשנת תשס"ה על 72%.

מהתיכון מסרו השבוע כי היה זה מחזור נפלא אשר מרבית תלמידיו הם ציונים ופטריוטים. רבים התגייסו ליחידות קרביות ותלמידה אחת יצאה לקורס טייס. תלמידי מגמת תקשורת, בוגרי המחזור, זכו בתחרות ארצית לסרטים וחלקם ממשיכים ללמוד לימודי קולנוע ב-י"ג וי"ד, ותלמידים נוספים ממגמות אחרות יצאו אף הם ללימודי עתודה.

עוד הוסיפו מהתיכון כי לבוגרים מודעות חברתית גבוהה אשר באה לידי ביטוי בהתנדבות למען הקהילה, בגופים כמו מד"א ובעיצוב מועדון הנוער על ידי בוגר מגמת עיצוב.

"הייתה זו שכבה נפלאה", אמרו השבוע בתיכון, "אשר הפגינה נוכחות מרגשת השנה כאשר רבים מבוגריה התייצבו בבית הספר בטקס יום הזיכרון, לקחו בו חלק וזכו לקבלת פנים חמה ואוהבת מהצוות והתלמידים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות