חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול מקום שני בארץ בפסטיבל תות

 

רקדני זוז במחול קטפו את המקום השני בפסטיבל היוקרתי שהתקיים ברמת השרון

 

הלהקה הבוגרת של "זוז במחול", המונה כארבעים רקדנים, זכתה בהישג מרשים לאחר שסיימה במקום השני בפסטיבל "תות" שנערך ביום חמישי האחרון ברמת השרון. בתחרות השתתפו 15 להקות המחול הטובות בארץ כשבמקום הראשון זכתה הלהקה הוותיקה "הורה ירושלים".

פסטיבל "תות" היוקרתי הנערך ברמת השרון התקיים השנה במסגרת שבוע השיר העברי וכל להקה הכינה ריקוד לצלילי אחד משירי המשוררים או הזמרים שהלכו לעולמם. מדובר באחת מתחרויות הריקוד המושקעות והקשות בארץ, כאשר את הלהקות השונות מלווה תזמורת חיה של כ-50 נגנים וזמרים, דבר המחייב תיאום ודיוק רב.

לאחר חודשים ארוכים של אימונים אינטנסיביים, הלהקה הבוגרת של "זוז במחול" העלתה את הריקוד "בואי כלה" של לאה גולדברג, ועל פי כוריאוגרפיה של מוטי וקנין ובהדרכתה של טל ויינברג.

הביצוע של הרקדנים ממודיעין היה מושלם, וכמו תמיד הרקדנים זכו לשבחים רבים מצד מארגני הפסטיבל ומצד הצופים על ביצועיהם ועל התנהגותם והתייחסותם הבוגרת לפסטיבל.

לדברי רואי כבירי, המנהל האומנותי של "זוז במחול" ומי שבעברו רקד והדריך בירושלים, הזכייה במקום השני מתוך 15 להקות מכל הארץ מהווה הישג מרשים ביותר ללהקה החוגגת השנה עשור בלבד, בעוד שאר הלהקות, ובמיוחד הלהקה שזכתה בפסטיבל, הן להקות הפועלות שנים רבות ולהן מסורת ארוכה של השתתפות במופעים וזכיות. לדברי כבירי ההישג המרשים לא היה מתקבל ללא העבודה וההשקעה יוצאת הדופן של הצוות המקצועי של הלהקה ובראשם הכוריאוגרף מוטי וקנין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות