חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מה עשו צעירות מולדביות בעיר

 

אם עד עתה כל שוהה בלתי חוקי מין הסתם הגיע מהשטחים, הנה הפעם הפתעה.

 

מה עושות צעירות מולדביות בעיר

אם עד עתה כל שוהה בלתי חוקי מין הסתם הגיע מהשטחים, הנה הפעם הפתעה. ביום שלישי השבוע בשעה 7 בבוקר נעצר לבדיקה שגרתית רכב פרטי, ובו הצטופפו לא פחות מ-7 נשים לא כולל הנהג. כל הכבודה הובאה לתחנה ואז התברר שמדובר בבחורות ממולדביה וגרוזיה השוהות בארץ באופן בלתי חוקי ושבידי חלק מהן נמצאו דרכונים מזויפים. כל החבורה הועברה אחר כבוד למינהל האכיפה וזרים שיטפל בגירושם מהמדינה.  הנהג עצמו נחקר ולהגנתו סיפר כי הוא נוהג לעשות הסעות בתשלום לעובדות במודיעין. איך בדיוק הכניס 7 בחורות ברכב פרטי?  על כך לא ממש ידע להשיב.

 

 שדד בגלל שהיה שיכור   

ביום שלישי של שבוע שעבר,  ולתחנת המשטרה בעיר נכנס גבר נסער שסיפר על  מקרה תקיפה ברחוב חרצית הסמוך. בתחנה יצאו עם הבחור לשטח עם ניידת כשתוך כדי הוא מספר לשוטרים על מה שעבר עליו.

מתברר שהאיש טייל להנאתו ברחוב חרצית בעיר, כאשר לפתע חש שמישהו מתנפל עליו ומנסה להוציא ממנו בכוח את הארנק והנייד. האיש לא ויתר בקלות והתפתח ביניהם מאבק שהסתיים בבריחת התוקף שהשליך אחריו את הארנק בדרך.

המרדף הסתיים במאבק נוסף עם התוקף שויתר בסוף על הנייד והסתפק בשלל של 100 שקל ונמלט לכביש 443.

הניידת בליווי האיש שהותקף החלה בסריקות, ואכן הבחור נמצא יושב בתחנת אוטובוס בכביש 443. לאחר שהוא זוהה ע"י המתלונן, נלקח לחקירה, שם תחילה הכחיש הוכל מכל, הציג תעודת זהות של ישראלי מירושלים, אך לבסוף התנצל וטען שהיה שיכור. אלא שבבדיקה נמצא שהתעודה הינה מזויפת והוא בכלל תושב שטחים המוגבל בכניסה לארץ. בימים אלה משלימים הכנת כתב אישום נגדו ועד אז הוא במעצר.

 

אספן התיקים

המועד, צהרי יום חמישי. שוטרים שהציבו מחסום בקרבת מחסום מכבים, ביקשו מנהג רכב לעצור. הנהג עצר רכבו, לא בטרם כמעט עלה על רגלו של אחד השוטרים, ומשעצר הגיחו מהמכונית 6 נוסעים שנמלטו לכל עבר כשהם מותירים ברכב את חפציהם האישיים.

בבדיקה התברר שששת הנמלטים הינם שוהים בלתי חוקיים, ואילו הנהג שנעצר עדיין מתעקש שכל התיקים הם שלו והוא פשוט מצא אותם ברחובות תל אביב.  הוא כמובן עצור עד סיום ההליכים נגדו.

 

6 שנים מחפשים אותו

בשנת 2006 זומן תושב השטחים למשפט בבית משפט צבאי וזאת בשל עבירות שונות. הבחור לא התייצב ועקבותיו נעלמו לחלוטין. אבל לא לעולם חוסן, כי ביום שני השבוע האיש נעצר במקרה לבדיקה ואחרי שזהותו האמיתית נחשפה, נלקח למחנה עופר הסמוך לגבעת זאב שם חודשו נגדו ההליכים שהוקפאו לפני 6 שנים, ועד סוף השבוע יוכן נגדו כתב אישום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות