חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הצית עצמו למוות

 

כמה מזעזעת העובדה שתושב מודיעין שהסתכסך עם גרושתו בחר את ערב הראשון של חנוכה כדי להצית עצמו למוות  

 

 

בשבוע שעבר פרסמנו כאן 3 ידיעות שונות  שנושאם משותף, סכסוכים על רקע רומנטי, תקיפות ואיומים של בני זוג על בנות זוגם. למרבה המזל כל המקרים נסתיימו בתלונות במשטרה, בתקווה שזה לא היה רק הפתיח למה שעוד עלול להתרחש.

השבוע  סכסוך משפחתי הסתיים בתוצאה טראגית ממש. מדובר על בני זוג בשנות ה- 40 המוקדמות לחייהם ולהם 2 ילדים. בני הזוג שהיו גרושים גרו בנפרד, הגבר במודיעין והאישה עם שני הילדים במבנה בכניסה למושב שילת.

במוצאי השבת האחרונה, ערב ראשון של חג החנוכה, היה על בן הזוג להשיב לגרושתו את 2 הילדים ששהו אצלו במודיעין בסוף השבוע,  אלא שהפעם הוא השיב רק ילד אחד. את השני הותיר בביתו וסירב להשיבו, ואין מידע באשר לסיבות.

כך או כך, האירוע התרחש לקראת השעה 19.00 בערב. בין בני הזוג פרץ ויכוח מר שהגיע לטונים גבוהים, ואז הגרוש יצא מהבית לדשא,  מטרים בלבד מהדלת ושפך על עצמו דלק מג’ריקן שהיה במקום, עובדה הנותנת מקום לסברה שהוא תכנן המעשה מראש ואף הביא עימו חומרי הצתה.

תוך שניות הפך הבחור ללפיד בוער. תושב המקום שחזה באירוע מיהר לדווח לתחנת המשטרה וזו הזעיקה למקום ניידת כשבתחנה ממהרים לעדכן גם את מד"א מודיעין שאף היא הקפיצה למקום אמבולנס.

אלא שהם איחרו את המועד כי אנשי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של האיש.  למחרת נטמן המנוח בבית העלמין בראשון לציון, מקום מגוריו של הוריו.

אירוע קשה כזה, אין ספק שאינו בא משום מקום, ואכן מדבריו של סגן מפקד תחנת מודיעין רפ"ק יורם שרם התברר שנגד הגרוש הוגשה בעבר הקרוב תלונה על ידי גרושתו ואם ילדיו על רקע של איומים, תקיפה ונזק לרכב האישה. נגד הבן זוג הוצא צו הרחקה.

במקביל להתרחשות הקשה, דיווחו במשטרת מודיעין על מה שקרה לאנשי מועצה אזורית מודיעין שבתחום שיפוטה הישוב שילת ובה לומדים ילדי בני הזוג. מחלקת הרווחה  נכנסה שם לפעולה מיידית ועל כך מסר דובר המועצה אייל אריאל: "המדובר בסכסוך בין בני זוג שהתגרשו. מה שאוכל לומר זה שמחלקת הרווחה שלנו הצמידה למשפחה עובדת סוציאלית, הוכנה תוכנית ליווי מיוחדת לאישה והילדים, ומטעם אגף החינוך הוכנס לתמונה השרות הפסיכולוגי שיטפל בילדים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות