חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

עידן עמדי מצדיע לחיילים תושבי העיר

 

אירוע ההצדעה יתקיים ביום שישי 14.12 בשעה 13:30 בלובי של היכל עינן בקניון עזריאלי מודיעין.

 

במרוצת השנים האחרונות החלה עיריית מודיעין, מכבים-רעות במסורת נפלאה ביוזמת ועדת הקשר עם החיילים בראשות חבר המועצה גלעד אולשטיין קיום מופע הצדעה לחיילים תושבי העיר. אירוע זה מתקיים זו השנה השלישית ברציפות כאשר השנה יזכו חיילי העיר ליהנות ממופע הצדעה בהשתתפות הזמר עידן עמדי.

כזכור עידן עמדי פרץ לתודעה לאחר שהשתתף בתוכנית "כוכב נולד" בה זכה במקום השני. שירו "כאב של לוחמים" זכה בתואר "שיר השנה" במצעדי הפזמונים של רשת ג' וגלגל"צ והוא אף זכה בתואר "תגלית השנה" במצעד של רשת ג'.

על פי נתוני ועדת הקשר עם החיילים במודיעין, מכבים-רעות יש קרוב ל- 4000 חיילים, חיילות, ובני ובנות שירות לאומי. ועיריית מודיעין, מכבים-רעות באמצעות ועדת הקשר עם החיילים הפכו את אמירת התודה לשירותם למסורת.

אירוע ההצדעה יתקיים ביום שישי 14.12 בשעה 13:30 בלובי של היכל עינן בקניון עזריאלי מודיעין. לאחר כיבוד קל ושיח חברים, יוזמנו כל הצעירים להיכנס להיכל עינן עצמו וליהנות מההופעה. הכניסה לחיילים תושבי העיר, חינם בהצגת כרטיס חוגר. בנוסף העירייה תחלק לחיילים שי כאות הוקרה על תרומתם הרבה למדינה ולעיר.

כזכור, העירייה אישרה זה מכבר מספר הטבות לטובת חיילים תושבי העיר. בין השאר דירקטוריון של היכל התרבות אישר כי חייל תושב העיר, שיציג כרטיס חוגר ותעודת זהות (הוכחה על היותו תושב העיר) יהיה זכאי לכניסה חופשית למופעים במסגרת סדרות המנויים הרבות של ההיכל ומופעים המופקים ע"י העירייה, על בסיס מקום פנוי. הטבה זו אינה ההטבה היחידה.

חיילים תושבי העיר יהיו זכאים להנחה בפעילויות של מרכז הספורט ובריכת שחייה עירונית. בנוסף לכך השבוע עדכן אולשטיין כי החל מהשנה תתקיים פעילות נוספת לטובת חיילים תושבי העיר, מסיבת סוף שנה. המסיבה תיערך ביום חמישי 27.12.2012 במסגרת הפעילות של מרכז הצעירים.

גלעד אולשטיין: "השרות בצבא ובשרות הלאומי הוא נכס חברתי יקר שאינו מובן מאליו. אנו מאמינים כי גם אנו מחויבים בהתייחסות וציון, גם אם צנועים, כדי להביע את התמיכה והערכה הגדולה שיש לנו אל צעירים וצעירות אלו

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות