חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

משיבה כוח

 

לאחר ירידה כואבת למקום השמיני, והפסד בהפרש של שלושים נקודות להפועל ירושלים מ.ציון החזקה, עוצמה השיבה לעצמה את כוחה במשחק מצוין מול פסגת זאב  

 

עוצמה מודיעין מנסה להמשיך את המומנטום שהחלה בנובמבר, לאחר שתי ניצחונות רצופים. ביום רביעי האחרון הצליחה לצרף עוד ניצחון לרשימה, במשחק מול פסגת זאב החלשה.

עוצמה פתחו את המשחק מצויין, שחקו טוב, ושמרו חזק על הקבוצה האורחת, כשאת הרבע הראשון הם מסיימים בתוצאה 19:8, וברבע השני מצליחים לשמור על הפרש מכובד של 14 נקודות עם 36:22. ברבע השלישי פסגת זאב הגיעה למשחק, נתנה פייט והצליחה לצמצם את הפער לעשר נקודות בלבד כשבסוף הרבע הלוח מראה 50:40.

ברבע האחרון המתח נשמך, וכל אחת מהקבוצות הייתה רעב לנצחון. אולם למרות שפסגת זאב צמצמה את הפער עם סלים מהירים, עוצמה הקפידה לנקות אחריהם, להשאיר את פער הנקודות גדול, ולקראת סיום המשחק לתפוס תאוצה לקראת נצחון שלישי וחשוב בעונה לא פשוטה. 

המשחק נגמר בתוצאה 72:59, קלעו לעוצמה: טל פרץ - 16 נק’, בר בן ארי - 14 נק’, גלעד צמח - 12 נק’, דרור אברליג’י - 8 נק’, דביר שיינגורטן - 5 נק’, רועי גפן ואור גרינפלד - 4 נק’ כל אחד, דודו ייטב וישראל מלינרסקי - 3 נק’ כל אחד,נמרוד כהן -2 נק’, דוד ביתן - 1 נק’.שאר התוצאה של מועדון עוצמה מודיעין: קבוצת הנוער לאומית הפסידה  78:88 למכבי ראשון לציון.

הנערים לאומית הביסו 70:40 את  מכבי גדרה, ילדים א’ לאומית הפסידו 79:52 למכבי רחובות  ילדים א’ יאיר הפסידו 28:21 הפועל תל אביב  בעוד שילדים א’ עופרי הביסו את הפועל גזר בתוצאה 78:37. ילדים ב’ דביר ניצחו גם הם את הפועל גזר 48:26 ילדים ב’ ערן ניצחו את השכנה מכפר האורנים 57:48 וקט סל א’ הביסו את אליצור חשמונאים בתוצאה 73:34.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות