חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המשולש הרומנטי נגמר לא טוב

 

על תאונות דרכים, על 2 בעלים שאיימו לרצוח את נשותיהם ועל משולש רומנטי שסופו בחור פצוע. השבוע בתחנת המשטרה בעיר

 

 

כשהבעל מאיים ברצח

אפשר לא להסתדר עם בת הזוג גם כשמדובר ברעייתך שהביאה אתך מספר לא מבוטל ילדים לעולם. אפשר לא להסתדר, אבל תושב העיר החליט שיש דרך יותר טובה ליישר הדורים. הבעל הנזעם מסיבה כלשהיא, הגיע לביתו והחל לאיים על אשתו ברצח.  האישה הגיעה עם בתה הבכורה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגד בעלה על איום ברצח.  שוטרים יצאו לבית, עצרו את  הבעל המאיים, חקרו אותו ובתום החקירה הוא נעצר ויובא בפני שופט להארכת מעצרו.

 

ועוד בעל שמאיים ברצח

וכמו כל דבר, כשזה קורה זה מגיע בצמדים. בשכונה אחרת בעיר, ביום שישי שעבר, התלוננה תושבת העיר שבעלה הגיע הביתה ואיים להרוג אותה ואת בתה. הבעיה החמירה כאשר התברר שנגד האדון הנזעם ניצב ועומד צו של קצין משטרה, בגין אירוע דומה בעבר האוסר עליו ליצור קשר עם אשתו או להתקרב לבית.

הבעל תושב העיר  נעצר ובחקירתו סיפר כי בסך הכול נכנס הביתה לקחת תרופות והוא לא איים עליהן ברצח. בחקירתו הודה הבעל כי אכן יצר קשר עם אשתו בניגוד לצו, אך הכחיש כל טענה על איום ברצח.  כך או כך, בתחנה לא ממש קנו את גרסתו והוא נעצר לחקירה.

 

המשולש הרומנטי

בשבוע שעבר הוזעקו שוטרי תחנת מודיעין לשכונת הכרמים, אחר שקיבלו מידע על אלמוני פצוע. משהגיעו למקום מצאו בחור פצוע בראשו שסירב משום מה בעקשנות לשתף את השוטרים בזהות הפוגעים: "כנראה ערבים שאיני מכיר", טען.

ערבי? לא ממש. השוטרים שלא ממש קנו את הסיפור לחצו עוד קצת, ערכו חקירה מאומצת ומה שהתגלה בסופה של חקירה, זה משולש רומנטי המורכב מאישה שהחליטה על ניתוק יחסיה עם החבר ובחור נוסף שלא ברור איך הוא משתלב בסיפור.

 

בענייני שבח"ים

רשמי הפיגוע בת"א לפני שבועיים עדיין מותירים את אותותיו  בכל הנוגע לשוהים בלתי חוקיים  בעיר וסביבתה. השבוע במבצע איתור שב"חים באתר בניה ברחוב כסלו, נעצרו 8 תושבי שטחים ששהו כאן ללא אישור. אחד מהם בן 18 בעל עבר בתחום, נעצר ויוגש נגדו כתב אישום.

 

הגורם האנושי

אפשר להאשים עד מחר בבוקר את תשתית הכבישים בעיר, הכיכרות ושאר מחלות, אבל דבר אחד בטוח, בלי הגורם האנושי הכל היה נראה אחרת. וזה מה שקרה השבוע ברחוב תלתן בואכה בנין העיריה. על המדרכה בסמוך לתחנת אוטובוס  עמדו אם ובנה. רכב הנהוג בידי תושב העיר חלף בסמוך. הנהג שאיבד את השליטה על ההגה מסיבות שטרם נתבררו, פגע  בשניים. האם נפצעה באורח בינוני והבן בינוני עד קשה הובהלו לטיפול רפואי. מנהגים שחלפו באזור באותה עת, דווח על פקקים גדולים שנוצרו עקב האירוע וסגירת המקום ע"י המשטרה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות