חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

פריימריס מכור מראש

 

אומרים לנו ש 70.000 המצביעים של פריימריס הליכוד שנערך השבוע לא משקרים ושלדילים של כץ ופייגלין לא היה משקל. חראטה בריבוע.

 

אומרים לנו ש 70.000 המצביעים של פריימריס הליכוד שנערך השבוע לא משקרים ושלדילים של כץ ופייגלין לא היה משקל. חראטה בריבוע. הדילים לא התרכזו רק ביהודה ושומרון ובתעשייה האווירית. הדילים הקיפו את כל הקלפיות ואת כל המחוזות. התוצאה? קיבלנו רשימת ליכוד ששמו בעבר היה חרות/ליברלים ז"ל, שהליברלים שלה נמחקו לחלוטין ושאפילו צאצאי האצ"ל היו מעקמים אפם.

הפריימריס השבוע שהעיף את מרידור ובגין, הביא לנו רשימה שראשי ארגון לח"י היו מאושרים ממנה, ימין אמיתי למהדרין שבו רק גלעד ארדן נותר בו ככיסוי ערווה מתון. התנועה שמנחם בגין היום לא היה מצליח להשתחל אליה וביבי גם, העיפה מתוכה כל  זכר שהקשור לזרם המרכזי בעם. הרשימה שהפריימריס הנגוע הביא עלינו הביא עימו חברי כנסת שנלחמו בבית המשפט העליון ועתה יהיה להם יותר קל למסמס את מערכת המשפט בדיוק כמו שמורסי המצרי מנסה לעשות בימים אלו במצרים.

ואגב מה שאני אומר טוב לכל המפלגות למרות שלליכוד מגיע מקום מיוחד ובולט. אז איך יוצאים מזה? ועדה מסדרת כבר פאסה למרות שאני סבור שלראש הרשימה צריכה להיות איזו שהיא זכות לשריין 20% ממנה, 20% שבשל הגילים היום לא היו מצליחים להשתחל פנימה. אבל ה פתרון חלקי בלבד כשמה שדרוש זו מהפכה בחשיבה.

אז מה כן... כמו בדנמרק. אין פריימריס ואין נעליים. יש יום בחירות אחד וחאלס. יש כמה מיליונים שמצביעים והם יסמנו את הרשימה הכי נראית להם. רק כך נוכל לקבל 120 חברי כנסת שבאמת משקפים את רצון העם ולא כמו עד היום בו אתה מצביע בשביל ביבי , יאיר, או שלי וכל שאר הרשימה לא מעניין. ככה הורסים דמוקרטיה. ככה הורסים עם. ככה הורסים מדינה ותקנו אותי אם אני טועה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות