חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

2,500 משתתפים בצעדת מודיעין ה-8

 

כ-2,500 מטיילים, רובם משפחות ממודיעין, מכבים-רעות, גדשו ביום שבת האחרון את יער בן שמן כאשר משפחות רבות ניצלו את מזג האוויר המצוין שליווה את סוף השבוע האחרון והגיעו לצעדת מודיעין ה-8.  

 

הצעדה שהחלה בשעות הבוקר והסתיימה אחר הצהריים יצאה מבניין ליגד בפארק הטכנולוגי והשתתפו בה חובבי טבע וטיולים גם מישובי הסביבה, ירושלים, תל אביב וערים נוספות כאשר תושבים שהגיעו מדרום הארץ, אזור קו העימות נכנסו ללא תשלום.

מלבד הליכה בין העצים גם הפנינג טבע, ספורט וכיף לכל המשפחה נהנו הצועדים מנוף ירוק ואוויר נקי. המטיילים צעדו לאורך אחד משני מסלולים אחד באורך של חמישה קילומטרים והשני באורך של 10 קילומטרים. הצועדים צעדו בעקבות כתב חידה, כאשר נהנו הצועדים מתחנות הפעלה בהן תחנת אפיית פיתות בטאבון, ריקודי ברייקדאנס של תלמידי החוג של חן מזרחי, ריקודי קפוארה, תחנת קיר טיפוס, אומגה, פינות יצירה, מופע הקרקס הכפרי ועוד מגוון רחב של הפעלות.

בין אלפי הצועדים היו גם חברי קבוצת ההולכים הנורדיים, חברי הקבוצה, שיצאו לצעדה עם מקלות הליכה בלטו בשטח כידוע, הליכה נורדית - עם מקלות הליכה, מפחיתה את העומס מהגב ומהמפרקים והופכת את ההליכה ליעילה ובריאה יותר.

צעדת מודיעין הפכה כבר לחלק משמעותי מאירועי הספורט העממיים שמארגנת מחלקת הספורט בעמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין בניהולו של חנן דנציגר. במהלך השנה לוקחים תושבי העיר חלק פעיל באירועי הספורט, של המתנ"ס בהם צעדת מודיעין, מרוץ מודיעין, הפנינג מאמנט, ליגת בתי כנסת בכדורסל, קט-רגל חובבים לבוגרים ועוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות