חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תלונות במשטרה על גניבת מים

 

ב"מי מודיעין" ניתנה הנחיה להגיש תלונה במשטרה נגד תושבים אשר חיבלו במד המים וניסו למנוע את מדידת המים התקינה. מפקד תחנת המשטרה: "גניבת מים היא עבירה פלילית עם גזר דין מקסימלי של 3 שנים בכלא"          

 

המערכת לקריאה מרחוק של מדי המים, שהותקנה בשנים האחרונות ברוב בתי התושבים במודיעין, מאפשרת לגלות באופן מיידי, בעזרת חיישנים מיוחדים, כל נסיון לחבלה במד המים, או נסיון לחבל במדידת המים התקינה, ומתריעה על כך. בכל האזורים בעיר בהם המערכת מושמשת, ניתן כבר לזהות את החבלות בהם מדובר וההתרעות מועברות ישירות לתאגיד.

בתאגיד "מי מודיעין" הוחלט כי בכל מקרה של התרעה, יש לשלוח למקום מיד איש שטח לצלם את העבירה, ומיד לגשת ולהגיש נגד התושבים תלונה במשטרה.

מחודש ספטמבר, הגיש התאגיד ארבע תלונות על גניבת מים למשטרת מודיעין על חבלות  בקריאת צריכת המים: לעיתים באופן המשבש  את פעולת מד המים ולעיתים באמצעות הפיכת מד המים כנגד כיוון הזרימה. איש שטח מטעם התאגיד  נשלח מיד למקום, צילם את הפגיעה והגיש תלונה למשטרה.

מנכ"ל תאגיד "מי מודיעין" משה אשכנזי: "אני קורא לתושבים לא להפוך לעבריינים ולהפסיק את גניבות המים. את המחאה המוצדקת על יוקר התעריפים יש להעביר לממשלה ולרשות המים בדרכים נורמטיביות".

מפקד תחנת המשטרה יורם ברינה מבהיר כי כל תלונה נבדקת ומטופלת באופן מיידי והחשודים מוזמנים מיד לחקירה: "מדובר בעבירה פלילית. אני מבקש לקרוא לכל התושבים בעיר לחשוב פעמיים: האם שווה לאדם נורמטיבי לבצע עבירת גניבת מים ולהתבזות בחקירה משטרתית ופתיחת תיק פלילי בשל אירוע שכזה?"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות