חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

מטאטים מתחת לשטיח

 

הציבור זכאי לדעת מה עושים, מתי ואיך עוצרים  את ההדרדרות הקשה בהתנהגות בני הנוער, קל וחומר כשמדובר בתלמידים ועוד יותר כשמדובר במסה כזו גדולה.

 

בשבוע שכבר פרסמנו כאן ידיעה שבכל עיר אחרת הייתה מרעידה את אמות הסיפים, היתה מביאה תוך 24 שעות לישיבת חירום עם גורמי החינוך, הנוער, הרווחה והמשטרה. מה כל כך דרמטי אתם שואלים. סופר דרמטי ואזכיר לכם את תקציר הסיפור שפורסם.

עשרות רבות (במשטרה נקבו אף במאות תלמידים) משני בתי ספר תיכוניים בעיר התקבצו בליל שישי לאיזור צומת הרחובות איילון ותלתן. הם לא הגיעו סתם.  כמה חבר’ה משני בתי הספר הסתכסכו מין הסתם על איזו שטות אבל הכבוד האבוד שלהם הביא אותם לקבוע סטייל המערבון האלמותי  "דו קרב בחצות היום".

 רק שזה קרה בחצות הלילה וזה לא היה בדיוק דו קרב, כי הידיעה על המפגש עשתה לה כנפיים פייס בוקיות והדו קרב הפך לרב קרב המוני בין 2 קבוצות ענק. ובתפריט: קרשים, ברזלים וכל מה שבא ליד. אופן ההכנה: חבטות ללא אבחנה בלי לחשוב על התוצאות.  תוצאת התבשיל: פתועים בינהם נפגע חבלות ראש ומעצר של 5 מהם.

עכשיו, תבינו. כל זה. כל זה והידיעה הופיעה אם בכלל באופן מינורי בחלק מהעיתונים וגם ציטוטי מפקדי תחנת מודיעין על מה שקרה לא הרעיש איש ממקומו. ואני אומר לכם, לו דבר כזה היה קורה בתל אביב, זה היה מופיע בכל אתרי החדשות ואם יהיה שם צלם חובב זה יגיע גם לטלוויזיה.

אז יתכן ומישהו כן עושה משהו בשקט כדי לטפל בענין, אבל הציבור זכאי לדעת מה עושים, מתי ואיך עוצרים  את ההדרדרות הקשה בהתנהגות בני הנוער, קל וחומר כשמדובר בתלמידים ועוד יותר כשמדובר במסה כזו גדולה. השאלה למה הגורמים להם דלף מידע אודות המפגש הקטלני לא עשו די כדי לחשוף היכן ומתי הוא יהיה.

אבל מה שאולי הכי מטריד אותי זה אותו הורה שפנה אלי אחרי שמישהו מהתלמידים איים על בתו (כביכול שהיא שמסרה את המידע לאישיות ציבורית מסוימת) איני יודע איך זה נגמר אבל חבר’ה, מתחילים לאבד פה פרופורציות ואי אפשר לתת לענין לעבור כה בשקט אפילו עוד יום אחד. ואל תתקנו אותי כי אני לא טועה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות