חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מרדף ברחובות בוכמן

 

2 הפורצים שביקרו בבוכמן לפני כחודש וחצי והצליחו להימלט, שבו למקום הפשע ושוב אחד נלכד ושניים נמלטו. עד הפעם הבאה

 

לפני כחודשיים כתבנו כאן על מכת הפריצות לבתי בוכמן וכבר אז הבטיחו במשטרה בעיר שאת התופעה הזו של פריצות באור יום חייבים להפסיק. ואכן שבוע אחרי כן לכדו פורץ כששני חבריו הצליחו להימלט. במשטרה לא לקחו פסק זמן והמשיכו במארבים. ואכן ביום א’ הציפייה של צוות הבילוש מתוגבר בכוחות מרחביים השתלמה, וזה קרה כצפוי דוקא בשעות הבוקר.

 10.30 ולרחוב נחשב מועד להתפרצויות נכנס רכב שעורר את חשדם של השוטרים ומשאלה הורו לנהג לעצור לבדיקה, לחץ זה על דוושת הגאז והרכב פתח בנסיעה מטורפת בתוך השכונה כשבכל רגע נתון חייהם של הולכי רגל תמימים היו בסכנה.  ניידת צוות הבילוש פתחה במרדף אחר הרכב שזיגזג בכבישים והסיוט נגמר רק באתר בנייה בעיר.

ושוב כמו לפני חודשיים, שני הנוסעים ברכב הצליחו להימלט והנהג נעצר לא לפני שניהל עם השוטרים מאבק. הבחור בן 26 תושב הבירה הכחיש שכוונתו היתה פרוץ לבתים: "באתי לחפש עבודה". ומה באשר לשני  שברחו: "הם רק טרמפיסטים לא מכיר אותם". הכל נשמע כל כך תמים למעט העובדה שהנ"ל לא הצליח להסביר לשוטרים מה לבחור שבא לחפש עבודה ולכלי הפריצה המגוונים שנמצאו ברכבו כולל אגב, גאז מדמיע צה"לי.

 

קצרות פליליות

* ביום חמישי שעבר הבחין צוות בילוש של תחנת מודיעין ברכב חשוד. לאחר שנהג עצר לבקשת השוטרים, נערך ברכב חיפוש ונמצא בו מכשיר סולולארי מהיקרים שבהם ואשר בדיקה קצרה מצאה שהוא גנוב. הבחור בן 26 שתחילה הציג עצמו כתושב רמלה והתגלה כתושב השטחים נושא על גבו עבר לא קטן כולל בילוי בכלא בגין אחזקת רכוש גנוב.  נכון לתחילת השבוע הוא הובא בפני שופט ומעצרו הוארך. המכשיר הסולולארי הושב לבעליו המאושר שסבר שהוא נפרד מהנייד לנצח.

*  צעיר  בן  19 תושב העיר נעצר כשהוא נוהג בעת שרשיונו נפסל ל 6 שנים. הבחור המוכר למשטרה מעבירות קודמות  נאלץ גם לעבור בדיקת סם ואכן הוא נמצא כי נהג תחת השפעת סם. הרכב הוחרם והוא עצמו נעצר.

*  יום ב’ השבוע ובאיזור מחלף ענאבה מעצר נהג לבדיקה שגרתית. בבדיקה נמאו ברכב 150 ק"ג של בשר שנשחט בשטחים ומוגדר כלא סניטרי. הרכב נגרר והבשר הוחרם.

 *  במחסום שיגרתי של שוטרי מודיעין נעצר רכב חשוד ובו נסע תושב יריחו ששהה בארת באופן לא חוקי. הבחור הובא למחסום מכבים ושוחרר בתקוה שיבין את הרמז.

 

*  לפני כחודש התקבלה תלונה על פריצה לרכב שחנה בצומת יאיר פרג/ 443  כשמהרכב נלקחו מסמכים.  השוטרים שבדקו את הרכב נטלו עימם טביעות אצבעות שהפורץ הותיר במקום. השבוע אחרי שהתקבלו תוצאות פענוח טביעת האצבעות נעצר תושב שועפאת בן 22. הוא נעלא וממתין להגשת כתב אישום.

 

* מעקב חדשות מודיעין. בעקבות הקרב ההמוני בין שתי חבורות תלמידים משני בתי ספר בעיר, קרב שהסתיים בפציעות וחבלות ראש ואף יד שבורה. בבדיקת העיתון נמצא שעניננם של 5 התלמידים שנעצרו הועבר לטיפול היועצת המשפטית וזאת בשל היותם קטינים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות