חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

בית ספר האלה - בית ספר מדגים עולמי

 

מערכת החינוך במודיעין, מכבים-רעות הפכה בשנים האחרונות לדוגמה ארצית בכל הקשור להפיכת מערכת החינוך בעיר למתוקשבת. השבוע הורחבה היריעה לדוגמה בין לאומית.  

 

בבית הספר האלה שבשכונת הכרמים  ביקרה משלחת בת 30 אנשי חינוך מרחבי העולם. על מנת ללמוד מקרוב את נושא הלמידה המתוקשבת בבית הספר. בין האורחים היו, שר החינוך באתיופיה, יו"ר ועדת החינוך של מועצת מדינות אפריקה, סגני שר החינוך של קוסטה ריקה וקניה, שר החינוך היוצא של נפאל, יו"ר הפרלמנט בפרגוואי, מנכ"לי משרד החינוך של מיאנמר קניה ותאילנד וכן דיקני אוניברסיטאות ודירקטורים ואנשי חינוך נוספים מארצות שונות ובהן ארצות הברית, צרפת, סרביה, הודו, גיאורגיה וכן נציג מטעם אונסקו האחראי על תחום השכלת מורים.

את פני המשלחת קיבלו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, מנהלת בית הספר האלה, בתיה מועלם, המפקחת על תקשוב במחוז ירושלים, גילה מוניקדם, רכזת המיחשוב בבתי הספר טליה קציר-ששון, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר, גיא ברגר ונציגים נוספים ממחוז ירושלים של משרד החינוך ומינהל החינוך העירוני.

 בית הספר האלה נבחר לפני יותר משנה להיות אחד מעשרת בתי הספר המדגימים בארץ בנושא התאמת מערכת החינוך לעידן הדיגיטאלי.

הביקור נפתח כאשר מנהלת בית הספר, בתיה מועלם הציגה את בית הספר. לאחר מכן בירך סגן ראש העיר, מויש לוי את האורחים והודה להם על שבחרו ללמוד על החינוך בעיר. לאחר מכן הציגה מפקחת התקשוב במחוז ירושלים, גליה מוניקדם את החינוך המתוקשב. מוניקדם הציגה לנוכחים את עקרונות הלימוד בסביבה מתוקשבת והסבירה כי השיעורים בבית הספר הם משולבי תקשוב בתחומי הדעת השונים ומתמקדים בלימוד עקרונות אתיקה וגלישה נכונה ברשת.

בנוסף, מתקיימים שיעורים ייחודיים להקניית מיומנויות התקשוב. לאחר מכן הוצג להורים גם אתר בית הספר הכולל סביבות למידה מקוונות תקשורת עם תלמידים והורים. לאחר מכן עלתה לדבר נציגת ההורים, מיקי שנהר שסיפרה על הלימודים המתוקשבים מזווית הראייה של ההורים. אחריה דיברו תלמידי בית הספר שהציגו באנגלית את הנעשה בבית הספר מנקודת ראותם. בתום הדברים יצאו הנוכחים לסיור בבית הספר החל מילדי הגן ועד לבוגרים ולמדו ממקור ראשון על הלימודים בבית הספר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי: "במהלך השנים האחרונות, מערכת החינוך בעיר זכתה לביקורים רבים של משלחות מרחבי הארץ, שבאו ללמוד על אספקטים שונים ובהם: מיחשוב ותקצוב, בתי ספר ייחודיים, קידום הישגים, ספריות משולבות ובית ספריות, עיר לומדות ועוד"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות