חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חיות במה

 

לשחקנים ולזמרים שביניכם, העיר מודיעין היא המקום המתאים. ככה זה כשיש הרבה בתי ספר למשחק ושירה מקומיים, אליהם אפשר להצטרף כמעט בכל גיל. בדקנו אותם עבורכם  

 

נתחיל בבית הספר למשחק של עידו וייס ומיכה שטרית "על הבמה" שפועל בקניון עזריאלי. בית הספר פתח שעריו לפני יותר משבע שנים ופעל במסגרת חוגי התאטרוארט, בהמשך עבר לפעילות במרכז הקבלנים הסמוך לעירייה וכיום פועל כאמור בקניון. בבית הספר מלמדים ילדים ובני נוער את כל מקצועות המשחק.

לאלו מכם שחולמים להתפרסם ובגדול נספר שלבית הספר "על הבמה" מגיעים כל הזמן סוכני שחקנים ומלהקים שמחפשים בני נוער מוכשרים שיוכלו לשחק בסרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה. כמו כן, מעלים תלמידי בית הספר הצגות דרמטיות וקומיות מרשימות מדי שנה ועורכים מופעים קטנים לאורך כל השנה בפני ההורים, החברים ושאר ירקות.

  

דבי אוליאל // סטודיו למשחק

בבית הספר למשחק של דבי אוליאל, העוסקת במשחק כבר שנים רבות, תוכלו ללמוד את מקצועות המשחק השונים ביניהם: בניית מיצגי וידיאו ארט, פיתוח קול, דרמה, תיאטרון בתנועה ולהשתתף בלהקות משחק יצוגיות. הסטודיו של אוליאל פועל באולם מקצועי ומאובזר במרכז לב רעות ופתוח ללימוד משחק מגן חובה ועד כיתה י"ב.

במהלך השנה תעלו בבית הספר של אוליאל מספר הפקות מקצועיות, וקבוצות המשחק המתקדמות תזכנה להופיע בפני בתי ספר בעיר ועל במות ופסטיבלים ברחבי הארץ. הסטודיו של דבי, עלה לכותרות בעיתוננו לא פעם, לאור העובדה שתלמידי הסטודיו מעלים הצגות בהתנדבות בפני ילדים בבתי חולים ובגני ילדים.

  

בימות 2000 // ארי אסנר

בבית הספר של ארי אסנר, לומדים משחק כבר למעלה מארבע עשרה שנה. "בימות 2000" הוא שם בית הספר שמלמד תאטרון ומחזות זמר לילדים נוער ומבוגרים הוקם על ידי ארי אסנר, בעבר המפיק של להקת היי פייב המצליחה וכן בן למשפחת אסנר המוזיקלית המפורסמת. בית הספר מפעיל כיתות בכל האזור בין היתר בשוהם, מודיעין, לפיד ופסגת זאב.

בהיסטוריה המקצועית של בית הספר: מופעי התרמה לווראיטי ולארגונים ועמותות נוספים, טקס המכבייה המסורתי, טקס יום העצמאות בהר הרצל ומופעים רבים ואחרים שסוקרו טלוויזיונית. בית הספר מעלה מדי שנה הצגות נושא מגוונות ביניהן הצגה מאוד מושקעת ומוצלחת שהייתה בשנים האחרונות שנקראה "יפה והחיה".

סטודיו אקורד // אילן ואוסנת בריידמן

סיפור קטן: פעם במודיעין היו להקות זמר יצוגיות, קראו להן: ילדי מודיעין, צעירי מודיעין וכוכבי מודיעין, אך סכסוך בין מפעילי הלהקות בני הזוג אילן ואוסנת בריידמן, לבין מנהל מחלקת התרבות בעירייה, אלון שמידט, הוביל לכך שבני הזוג עברו לנהל את הלהקות היצוגיות בעצמן, תחת שם הבמה "אקורד".

הסטודיו מאפשר לתלמידים המוכשרים בגילאי יסודי, חטיבת ביניים ותיכון ללמוד שירה, תנועה על במה והגשת שירים. בנוסף מאפשר הסטודיו לתלמידים להקליט את שיריהם באולפנים המקצועיים שמפעיל אילן בריידמן במקום.

                               ----------------------------------------- 

"המשחק מוציא את בני הנוער מהמחשב"

לדברי ארי אסנר, מנהל בימות 2000, ישנה חשיבות גדולה ללימודי משחק ושירה: "זה מוציא אותם קצת מהמחשב והמדיות האינטרניטיות למקום שבו הם נותנים ביטוי ברמה האישית, מחזקים את  הבטחון העצמי ואת התקשורת הבין אישית, בכלל משחק מעצב את האישיות ומי שרוצה לחזק את הבטחון ומי שמאוד אוהב את זה, זה מאוד מומלץ לו. הייתי אפילו אומר הרבה פעמים שהפסיכולוג הכי טוב הוא שיעור המשחק והטיפול הפסיכולוגי הטוב ביותר הוא לשחק".

מה הטיפים שלך לבני הנוער שחולמים להתפרסם ולהצליח בתחומי המשחק?

"להתמיד וללכת לתאטרון, לראות הצגות, לצפות בסרטים, לבחור מגמות תאטרון בבית הספר, להיות בחוגי תאטרון והכי חשוב זה היום אם אתה רוצה להיות משחק תלמד לרקוד, לשיר ולשחק. אצלנו למשל נותנים את האפשרות לגעת בכל תחומי הבמה, שלושתם בייחד. היום בכל אודישן שמגיעים אליו בארץ ובעולם צריכים לדעת לשיר, לזוז וכמובן לשחק. או שיש לך את שלושת הדברים האלו או שאתה רוצה להתמקצע באחד המקצועות. בגלל זה, מחזות זמר, נותן מענה לשלושת המאפיינים הנלמדים". 

                              ------------------------------------

סלב לרגע

שם: עמית מוכתר.

גיל: 12.

כיתה: ז' בחט"ב מו"ר.

הכי אוהב: אקסטרים (סקייט, גלישה), מוזיקה ופייסבוק.

הכי שונא: אנשים שמאמינים באלימות ולא מדברים יפה.

תחביבים: גלישה בסקייט פארק, לשמוע מוזיקה ולפגוש חברים.

מוזיקה אהובה: מוזיקה שכיף לשמוע בעברית ובלועזית.

 

יוצאים לבלות

רביעי. הצעירות מביניכן שעברו את גיל 18, יכולות ליהנות ממשקאות בחינם בפאב המורדן בר. אל תגידו שלא אמרנו לכם.

חמישי. חוגגים במועדון הרד בר עם מוזיקה מזרחית והיפ הופ.

שישי. פאב האוסליבן בר (הפאב האירי) בישפרו סנטר מעניק מבצעים על צ'ייסרים בהזמנת בירות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות