חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המשטרה רוקנה מהמדפים את כל האלכוהול

 

על חנויות המוכרות אלכוהול לקטינים, על השוטרים שפשטו בסיוע הצבא על בית סירא השכן והשאר כרגיל, סמים, שב"חים ומסיעים בשכר. שבוע שיגרתי בתחנת מודיעין.

 

שוטרי מודיעין  פשטו על בית סירא

חלק גדול מכלי הרכב שנגנבים בתוך הקו הירוק מוצאים עצמם באחד הכפרים ביהודה ושומרון. אז מה הפלא שגנבי הרכבים חשים בטחון אחרי שהם עוברים את המחסום. השבוע במשטרת העיר החליטו ששום גדר או קו ירוק לא יהוו מגן לגנבים. בגיבוי של חיילי צה"ל נכנסו שוטרים לכפר בית סירא הסמוך למכבים, שם כך על המידע שהיה בידיהם, הסתתר גנב רכבים סידרתי. ואכן הבחור כבן 24 נעצר והובא לתחנה לחקירה. הבחור כך נמסר, מכחיש כל שקשר למעשה, לטענתו הוא כלל אינו יודע לנהוג. במשטרה לא התרשמו ומעצרו הוארך להמשך חקירה.

 

אלכוהול לא מוכרים לקטינים

החוק האוסר מכירת אלכוהול לקטינים מתחת לגיל 18 נכנס לתוקף מזמן, כל כך מזמן שיש בעלי עסקים בעיר שסברו שאיש לא עוקב ולא בודק אותם. אבל יש הפתעות בחיים כי בתחנת משטרת מודיעין החליטו שהגיעה העת לבדוק האם אכן בעלי הפיצוציות ועסקים אחרים המוכרים אלכוהול אכן מקפידים ומיישמים אותו. צוות הבדיקה שלקח על עצמו את המשימה, שלח נערים לעסקים בישפרו סנטר כדי לקנות אלכוהול.

התברר שהחבר’ה שם ממש לא מעמיקים בציציות ובתעודות הזהות והנערים יצאו בקלות משם כשמרכולתם בידם. אבל פעם אחת לא מספיקה, ושוב נשלחו נערים אחרים ושוב חזרו עם בקבוקי אלכוהול ללא שום בעיה. כאן נכנסו השוטרים לפעולה, נטלו את בעלי העסקים לשימוע, ולאחר מכן רוקנו והחרימו את כל האלכוהול מבית העסק למשך שבועיים. בפעם הבאה הם אולי יזהרו יותר

 

נוסעים במקום מושבים

בסוף השבוע שעבר עצרו שוטרי התחנה לבדיקה רכב מסוג מזדה, ואחרי בירור עם הנהג  (בן 33 שסוחב אחריו עבר עשיר) גילו להפתעתם שאין ברכב הפרטי מושבים. מסתבר שכדי לדחוף עוד כמה שב"חים לרכב, הנהג  פשוט עקר את המושבים ממקומם. הנהג ועוד 2 מהנוסעים נעצרו ובחקירה התברר שהבחור עושה כסף לא רע מהעניין.  50 שקל לנוסע. עכשיו הנהג שנמצא מאחורי הסורגים יצטרך בוודאי לחשוב על הסבה מקצועית.

 

סכנה, מסומם על הכביש

בתחילת השבוע נעצר לבדיקה ביער בן שמן רכבו של תושב בני ברק. התנהגותו של הנהג היתה מוזרה וחוץ מהעובדה שבחיפוש ברכב נמצאו סמים, הוא התבקש לעבור בדיקת שתן  שבעקבותיה התברר שהוא נהג תחת השפעת סם.

 

גם בלתי חוקי וגם מתחזה

אין גבול לחוצפה. ביום שני השבוע עצרו שוטרי התחנה שוהה  בלתי חוקי בן 18 מליקיה הסמוכה. לאחר חקירה, התברר שכבר לפני 3 חודשים הוא נכנס לעיר באופן בלתי חוקי. ובעוד הוא נחקר, השוטרים גילו עוד משהו. התברר שהאיש הוא לא בדיוק האיש המופיע במסמכים שהגיש. עוד שאלה קטנה והפאזל נסגר. תעודת הזהות שהייתה ברשותו שייכת ל אחיו. המתחזה כעת כלוא על שתי העבירות.

 

אני אמריקאי

ואם בשב"חים עסקינן. תושב עור אל תחתא הסמוכה נעצר השבוע בבדיקת רכב שגרתית. הנהג תחילה טען שהוא בכלל אמריקאי, אבל בדיקה הוכיחה שלא אמריקאי ולא נעליים, אלא אחד שנעצר לפני כשנה כאן במודיעין על פריצה. גם הנוסע שהיה עמו נעצר.

 

שוחררו

בשבוע שעבר פרסמנו ידיעה על צעירה אוטיסטית שהתלוננה על ניצול מיני מצד שני נערים וכן על ניסיון סחיטה בצורת איום לפרסם תמונות עירום שלה. זה היה בשבוע שעבר. השבוע נמסר לנו כי מדובר ב"תיק בעייתי" ושני הנערים שנעצרו שוחררו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות