חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הטבלה של ביבי משקרת

 

יש את ליגת הכדורגל, יש את מצעד הפזמונים שם הטבלה לא משקרת. על פי הטבלה של ביבי, מכבי חיפה עד היום היתה במקום הראשון הטבלה.

 

תראו, בליגת הכדורגל כידוע לרובכם, כל מאמן נלחם כדי לטפס במעלה הטבלה ולהגיע למקום הראשון. הגיוני לא? קחו את מכבי חיפה וביתר ירושלים, שתי הקבוצות היו בצמרת שנים על שנים, והיכן היום? למטה. פשוט כי עשו פאשלות, שיחקו רע והטבלה לא משקרת. ככה זה בספורט, אם אתה לא מנצח אתה צונח, אם אתה מפשל אתה מוזז הצידה. אין אפס.

עכשיו נלך למקום אחר לחלוטין, מצעד הפזמונים. שם הסיפור טיפה שונה והשיר שהלהיב את הכול במשך חודש וטיפס למקום הראשון, הדרדר ופינה מקומו לשיר אחר. והנה ההבדל הקטן, השיר שנפרד מהפסגה לא עשה שום דבר רע. השיר נשאר שיר יפה ושזה שבא במקומו לא בהכרח יותר טוב. ההסבר: כמו בנישואים גרועים, נמאס לשמוע את השיר (או את בן הזוג) ורוצים משהו אחר.

זו דרכו של הספורט וזו של עולם המוזיקה והאמת? של כל תחום בחיים.

עכשיו בואו נסו לשייך את ראש הממשלה ביבי והליכוד לכלל שכתבתי למעלה. ניסתם? נכשלתם! ביבי והליכוד פשוט הולכים נגד הטבע.

מצעד הפזמונים? נו, באמת. ראש הממשלה היקר שלנו יוצא לעיתים בהצהרות ונאומים שפשוט בא לי להכניס את ראשי בחול אבל עובדה, כל הסקרים מראים שלמרות זאת הוא יישאר ראש ממשלה.

אז אולי לליגת הכדורגל? ביבי עשה כל כך הרבה טעויות בקדנציה הזו, הוריד את מעמד הביניים, פגע בקצבאות ובחלשים, הפך את המדינה לכמעט מוקצית בעולם המערבי (בסיועו האדיב של ליברמן), הרס את היחסים עם טורקיה, צייר לעולם רימון עם טוש ועשה צחוק מעצמו. כל כך הרבה כישלונות, הרבה יותר מאלו של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים וראו איזה פלא, איש ממצביעי ואוהדי ביבי בעבר לא מתרגש מזה.

ומה זה אומר עלינו ומדוע ביבי למרות הכול יושב  (בינתיים) בראש הטבלה? זה אומר שכל עוד ימשיך ביבי והליכוד בפרט והימין בכלל לנפנף כל בוקר בדגל הביטחון ואיראן, כחלון יכול לעזוב, והשיירה תמשיך בדרכה. חלק מהעם ימשיך להצביע עבורו. הבעיה רק שבדרך הוא גם מולך עלי ועליך. ולצטט את דברי ראש הממשלה שמיר: "העם אותו עם כמו שהים אותו ים" מעצבן לא?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות