חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

לא נעים להיכנס סניף הדור במרל”ז

 

העצבני כבר לא מוצא כוחות להתעצבן על רשות הדואר ומרגיע את האופטימסטים מהשמאל המקווים שאמסלם יעשה להם את העבודה.

 

למי מכם יצא להגיע לסניף הדואר  המרכזי של מודיעין במרל"ז?  קופות החולים מצאו מקום מכובד לקבל בו את הציבור, ביטוח לאומי עבר לקניון ורק משרד התקשורת עדיין  מחפש שטח לבניית הסניף הראשי שלו בעיר. הסניף  הזה המכונה סניף מרל"ז חייב אבל חייב להשתנות ובמהירות. לשרות השערורייתי בסניף מרל"ז חייבים לשים סוף. ככה אי אפשר להמשיך.

אבל אלו רק מילים ועד שבעירייה מישהו לא ילך לשר הממונה וידפוק  על השולחן, דבר לא יזוז. לצערי זה לא המקרה בו הייתי מאשים את הציבור, כי מה הציבור יכול לעשות, להחרים את הסניף? נו באמת.

מה אגיד לכם, אני סתם שופך קיטור כי זה המקרה בו איני רואה איך אפילו העצבים הדלוקים שלי יכולים לסייע. אבל לפחות אמרתי ואולי ימצא מישהו שיעלה פתרון מבריק לסניף הדואר במרל"ז בפרט ובכל נושא הדואר בעיר בכלל. ועד אז... נסבול

 

עם שלם לעם טיפש

כמה כואב לי על הרב חיים אמסלם.  הוא זה שהוחרם על ידי הרב עובדיה כי בסך הכל העיז להגיד שעל הכול להתגייס, שעל כולם לעבוד ושבלימודי ליבה אין בושה. שומו שמיים, חילול השם ממש מצידו של הרב, חילול השם שמשמעותו אחת, כל מי שיעיז לנסות ללכת נגד הקו של מפלגת המונים, דינו אחת, חרם ונידוי. והחבר’ה האלה מה זה יודעים לנדות. לכו לראות את המניין שבקושי מגיע לבית הכנסת של הרב אמסלם.

ואותו רב הולך כמו דון קישוט להילחם במערכת הזו, הקים מפלגה והולך איתה לכנסת. ליבי ליבי על הרב אמסלם שלדעתי הולך להילחם בטחנות רוח, כי במדינה הדפוקה שלנו הצדק והנכון לא קובעים.

הרב אמסלם לצערי הרב  הולך לסיים את הבחירות בידיים ריקות וצר לי שאני אומר זאת כי אני מאמין לרב אמסל בכל רמ"ח אברי. אז מה היה על הרב אמסלם לעשות? להצטרף לאחת המפלגות כמו יאיר לפיד או "העבודה" ואז יכול היה כל קול של אוהד שלו לתרום לחיזוקו של גוש המרכז. לא חראם?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות